Federaţia PRO AGRO consideră că responsabilitatea comunicării publice pe tema scandalurilor legate de produsele alimentare romaneşti este un proces în care producătorii, procesatorii, administraţia şi consumatorii au responsabilităţi egale, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
"Crizele induse prin scandalurile exagerate, comunicate uneori defectuos, au arătat vulnerabilităţile procesului de comunicare publică, deopotrivă la nivelul administraţiei, dar mai ales, la nivelul asociaţiilor profesionale din agro-industrie. Asociaţiile profesionale trebuie să îşi dezvolte propriile campanii de relaţii publice, pentru a promova bunele practici ale agro-industriei româneşti şi respectul pentru consumatorul plătitor. Consumatorul este partenerul nostru, atât cel naţional, cât şi cel european. Cel care îi înşeală aşteptările este deopotrivă adversarul nostru. Azi plătim cu toţii preţul lipsei de comunicare dintre noi", menţionează Federaţia în comunicat.