Autorităţile au decis că Bucureştiul turistic să treacă la programul de iarnă. Societatea de Transport Bucureşti (STB SA) anunţă închiderea sezonului pentru autobuzele etajate ale liniei turistice cu tarif special Bucharest City Tour. Începând de ieri, pe acelaşi traseu va funcţiona linia urbană cu tarif normal 361.
Linia turistică, cu autobuzul etajat, a servit, în anul 2018, un număr de aproximativ 55.000 de turişti, din care 48.000 de adulţi şi circa 7.000 copii, suma totală încasată ajungând la peste 1,37 milioane de lei, cifrele fiind comparabile cu cele înregistrate în anul 2017. În anul 2017, STB SA (fostă RATB) a încasat 1,32 milioane de lei, fiind înregistrată o creştere cu 3,5% faţă de sezonul 2016, când Bucharest City Tour a încasat aproape 1,28 milioane de lei. Linia turistică Bucharest City Tour a fost inaugurată în 28 iulie 2011, iar de atunci numărul călătorilor a crescut an de an, ajungând la o medie de 55.000 de turişti pe an. Cele patru autobuze etajate ale acestei linii merg prin principalele zone istorice şi de interes ale Capitalei, la un interval de succedare de circa 30 de minute, pe următorul traseu: Piaţa Presei, Arcul de Triumf, Şoseaua Kiseleff, Piaţa Victoriei, Calea Victoriei, Palatul CEC, Palatul Parlamentului, cu revenire prin Piaţa Unirii, Piaţa Universităţii, Piaţa Romană, Piaţa Victoriei, Piaţa Charles de Gaulle, Arcul de Triumf, Muzeul Satului, Piaţa Presei. Turiştii pot călători cu autobuzul Bucharest City Tour şi prezentând la urcare voucherul primit de la partenerii STB SA: hoteluri şi agenţii de turism. Cardul este valabil 24 de ore de la prima validare, oferind flexibilitate în alegerea programului, iar pasagerii având posibilitatea să întrerupă plimbarea, pentru a vizita obiectivele de interes întâlnite pe traseu şi să o continue, ulterior, cu alt autobuz, din oricare staţie aflată pe traseu. Turiştii beneficiază şi de un ghid audio în limbile română, engleză, franceză şi italiană, accesibil cu ajutorul echipamentelor existente în autobuz, precum şi prin instalarea unei aplicaţii pe smartphone, în urma scanării unui cod QR afişat în autobuz.
Până la primăvară turiştii trebuie să apeleze la mijloace de transport clasice, aglomerate şi nu tocmai comode, pentru a vizita Capitala.