Romtelecom a obtinut recertificarea ISO pentru sistemele de management Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate Ocupationala pentru urmatorii 3 ani.
In urma auditului extern realizat de Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii (SRAC), compania a primit recertificari ISO, valabile de la inceputul lunii iunie 2008.
In acest moment sunt implementate, se dezvoltă si se mentin opt sisteme de management conforme cu cerintele standardelor ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001.
Sistemele de management certificate garanteaza astfel bunele servicii oferite de Romtelecom clientilor sai, calitatea acestora, grija fata de client, dar si fata de mediul inconjurator, de sanatatea si securitatea ocupationala. In ceea ce priveste serviciile oferite de Romtelecom, au fost obtinute recertificari pe domenii ca: dezvoltare si management de produs, proiectare solutii orientate catre client, informarea clientilor prin call center 1931, vanzarea produselor prin canale directe si indirecte, instalare si intretinere, testare şi validare servicii de produse şi tehnologii de comunicaţii electronice, construire şi validare de SLA, localizarea şi gestionarea deranjamentelor pentru Call Center, administrare baze de date, sisteme şi reţea date a Romtelecom.
Traditia obtinerii certificatelor ISO de catre Romtelecom a inceput in anul 2005, odata cu primul sistem de management calitate certificat: "Instalare si intretinere echipamente PABX si solutii integrate" si aceste preocupari s-au dezvoltat permanent pentru extinderea cu noi domenii, inclusiv cele pentru securitatea informatiei (ISO 27001).