Skillab, academia internaţională pentru educaţie în domeniul afacerilor, se lansează în România şi îşi propune să susţină anual peste 100 de cursuri online live, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Cursurile Skillab aduc un concept nou pe plan local, fiind susţinute de specialişti locali de top cu experienţă relevantă în domeniu. Ele vor fi organizate în sistem live online, cursanţii având posibilitatea de a interacţiona în timp real cu instructorul şi colegii. Până la finele acestui an, Skillab va avea deja lansate şase cursuri în domeniul business.
"Skillab este un concept dezvoltat cu succes în mai multe ţări din Europa şi SUA, iar rezultatele vorbesc de la sine. În cei şase ani de activitate pe piaţa internaţională, peste 60.000 de cursanţi au absolvit programele noastre, înregistrând o rată de finalizare a cursurilor foarte bună pentru nivelul industriei. Conceptul de cursuri live, cu focus pe practică şi interacţiune, ne-a diferenţiat în cele aproape 130 de ţări din care am avut cursanţi. Pe plan local, Skillab îşi propune să obţină cel puţin rezultate comparabile cu restul statelor europene în care activează, mizând pe calitatea instructorilor şi deschiderea publicului nostru ţintă spre dezvoltare profesională", a declarat Raluca Neagu, CEO Skillab România.
Conceptul care stă la baza Skillab, rezumat prin motto-ul "Be Smart, Be Skilled", constă în facilitarea accesului la o educaţie modernă, flexibilă, dedicată tuturor celor care îşi doresc să se perfecţioneze sau care se pregătesc pentru o schimbare în carieră. Spre deosebire de alte cursuri online unde instructorii au un background pur academic sau vin dintr-un mediu strict internaţional care poate să nu fie relevant pe plan local, cursurile Skillab vor fi susţinute de instructori care activează în cadrul unor companii de top din România, asigurând astfel accesul la un know-how extins si la o experienţă profesională relevantă pentru cursanţii români.
Pentru că desfăşurarea cursurilor are loc live, cursanţii au posibilitatea de a interacţiona în mod real cu instructorul şi colegii, ceea ce determină posibilitatea creării unei comunităţi profesionale, respectiv a unor relaţii de networking şi mentorat chiar şi după încheierea programului.
Componenţa tipică a unui curs este de 40% teorie, 40% practică şi 20% studii de caz. Skillab pune un accent ridicat pe valoarea adusă de instructor, cunoştinţele aplicate pe care acesta le poate oferi, precum şi schimbul de experienţă reală în domeniul de interes, atât cu profesorul, cât şi cu alţi colegi din industrie. Totodată, trainerii sunt specialişti recunoscuţi, cu o vastă experienţă în domeniul predat, aceştia activând în poziţii cheie în cadrul unor companii de top.
Skillab se adresează unor profesionişti tineri sau de vârstă medie, cu experienţă în ecosistemul de business actual, care au în plan o schimbare în carieră sau o aprofundare a cunoştinţelor în domeniul în care activează. Majoritatea cursanţilor înscrişi sunt angajaţi în companii multinaţionale.
Şase cursuri Skillab vor fi lansate până la finele anului pe plan local
În ceea ce priveşte numărul de cursuri organizate pe plan local, compania îşi propune adăugarea a minimum 100 de noi cursuri pe an, în funcţie de impactul subiectelor, şi identificarea unor lectori care să se alinieze viziunii Skillab. Până la finele anului curent, Skillab are în plan lansarea în România a cursurilor de Digital Marketing, HR Manager, Excel for Business, Power BI, Sales Manager, şi Financial Analysis/Project Management.