• Şapte meciuri de fotbal pe fundalul amurgului, scena perfectă pentru demonstrarea celei mai noi tehnologii a senzorului CMOS Exmor
"Sony" îşi anunţă planurile de a pune în scenă un eveniment global, numit Twilight Football. Pe măsură ce amurgul se lasă peste Pământ, "Sony" a programat o serie de meciuri de fotbal să înceapă. Fiecare meci se va desfăşura într-un loc special, cu un fundal spectaculos, pentru ilustrarea unei campanii unice în lume.
Campania a fost creată pentru demonstrarea tehnologiei de imagine digitală, inclusiv a senzorului recent dezvlăluit, CMOS Exmor. Acesta permite dispozitivelor Cyber-shot şi Handycam să captureze imagini detaliate şi realiste, în medii cu iluminare mai dificilă. Segmentul de camere DSLR Alpha de calitate înaltă, dar şi accesibile ca preţ sunt gadget-urile perfecte pentru fotografii amatorii ambiţioşi care vor să captureze imagini uluitoare de la eveniment, în orice condiţii.
Câte momente memorabile din fotbal s-au petrecut în amurguri superbe? Amurgul reprezintă momentul zilei perfect pentru ilustrarea unei iluminări ambientale, "pânza" ideală pe care se pot picta momente imprevizibile pe care le oferă un meci de fotbal. Indiferent dacă este vorba despre finala UEFA Champions League sau un meci amical în parc, momentele speciale pot fi oricând surprinse. Sony sărbătoreşte aceste momente incredibile prin şansa oferită jucătorilor şi echipelor de a-şi crea propriile momente de istorie, ce vor fi înregistrate pe noile produse inovatoare ale Sony.
Toate cele şapte meciuri se vor desfăşura pe 22 septembrie 2009, în timpul echinocţiului de toamnă (în emisfera nordică) şi a echinocţiului de primăvară (southeremisfera sudică). Meciurile vor avea loc în locuri superbe, special alese pentru frumuseţea peisajelor: Italia, Franţa, Marea Britanie, Spania, Argentina şi Australia, iar marea finală a evenimentului Twilight Football va avea loc la Soccer City, Johannesburg, locul de desfăşurare a finalei Cupei Mondiale FIFA din 2010 FIFATM.
Echipe de orice nivel din toată lumea vor avea oportunitatea de a participa la această experienţă unică în viaţă. Va exista o serie de competiţii locale cu parteneri media pentru selectarea potenţialilor jucători Twilight Football, pentru asigurarea unei promovări internaţionale a competiţiei.
O anumită echipă Twilight Football va fi promovată pe canale social media, precum Twitter şi YouTubeTM, jucătorii având posibilitatea de a-şi demonstra talentul în faţa unei întregi comunităţi media. FIFA pune la dispoziţie nouă arbitri şi asistenţi, necesari pentru supravegherea meciurilor. O selecţie deosebită de fotografi şi cameramani vor fi prezenţi la fiecare eveniment pentru a surprinde magistral aceste meciuri superbe.
Fotografii vor putea testa noile produse Sony ce dispun de tehnologia CMOS Exmor. Aceste modele excelează la capitolul surprinderii imaginilor frumoase chiar şi în condiţii de lumină redusă, cu ajutorul a două noi moduri distincte, ce reduc zgomotul de imagine în condiţii de iluminare dificilă. Modul Anti Motion Blur îşi va dovedi utilitatea în cadrul evenimentelor Twilight Football, cu cele şase cadre impresionante pentru imagini detaliate, mai clare. Modul inspirat numit Handheld Twilight produce de asemeni o rafală de şase cadre rapide, combinându-le ulterior pentru a crea o singură imagine îmbunătăţită, cu niveluri de zgomot clar reduse. Seria de camere Alpha adună la un loc specificaţii avansate pentru o cameră foto DSLR entry-level, ideală pentru utilizatorii ce vor să-şi ducă pasiunea la un alt nivel.
Dacă zilele cu fotbal fac parte din trecutul tău, Sony va avea grijă să aducă acţiunea cât mai aproape posibil, cu o paletă întreagă de imagini spectaculoase care vor fi accesibile bloggerilor, site-urilor şi reţelelor sociale. Competiţia sportivă va avea parte de o transmitere live pe Twitter, precum şi de jurnale video, content pe bloguri şi galerie de imagini cu echipele participante, precum şi interviuri cu câştigătorii.
"Twilight Football este unul dintre cele mai ambiţioase proiecte din portofoliul nostru de până acum, cu şapte meciuri care se desfăşoară în câteva locuri inedite din lume", a spus James Kennedy, Brand Communications Director at Sony Europe. "Vrem să arătăm lumii întregi ce momente pot fi trecute cu vederea atunci când nu sunt fotografiate cele mai pitoreşti instantanee, cu lumină naturală. Nu există o soluţie mai bună de a transmite acest mesaj decat prin intermediul limbajului internaţional al fotbalului. Este un eveniment prin care demonstrăm beneficiile tehnologiei CMOS Exmor, oferindu-le pasionaţilor de fotografie posibilitatea de a capta pentru prima dată unele dintre cele mai uimitoare locuri ale lumii".
Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru destinaţii profesionale. Cu afacerile sale din domeniul muzicii, al filmului, jocurilor şi cele din zona online, Sony se poziţionează ca una dintre cele mai importante mărci de bunuri de larg consum din lume. Sony a înregistrat vânzări consolidate anuale de 54,4 miliarde de euro (7.730 miliarde de yeni), pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2009, bazate pe o rată medie de schimb de 142 yeni la 1 euro. Deţine aproximativ 171.300 angajaţi în toată lumea.
În Europa, Sony a înregistrat vânzări consolidate de 14 miliarde euro (1.987,7 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2009.