Start-up-ul românesc SPLASH a adăugat, la finalul acestui an, serviciul de ride-hailing în portofoliul de soluţii de transport alternative, conform unui comunicat remis astăzi redacţiei. SPLASH devine, astfel, încă un jucător pe această piaţă, pe lângă Uber sau Bolt.
Potrivit sursei citate, lansarea serviciul de ride-hailing vine ca răspuns la nevoile şi problemele actuale ale pieţei de transport alternativ din România, precum şi ca urmare naturală a dezvoltării brandului de închiriere de trotinete.
Cu o investiţie estimată la peste 1 milion de euro în primul an, SPLASH ţinteşte să ajungă la 50.000 utilizatori activi doar pe serviciul de ride-hailing, până la finalul lui 2023.
Splash îşi propune să schimbe direcţia actuală a pieţei printr-o abordare mai personală şi mai apropiată de nevoile consumatorilor şi partenerilor. Serviciile vor avea la bază o filosofie nouă, care pune accent pe normalitate, corectitudine şi calitate, pentru o experienţă bună pentru toate părţile implicate, subliniază sursa citată.
Brandul colaborează deja cu peste 2.000 de şoferi în Bucureşti, dar şi în alte oraşe, precum Bacău, Constanţa şi Cluj, fiind în plin proces de dezvoltare a bazei de şoferi în toată România.
"Vorbim de o piaţă unde contactul se face direct între client şi partener, dar asta nu înseamnă că pentru integratorul de soluţii, adică aplicaţia de ride-sharing, nu există responsabilitate. Nu putem controla 100% ce se întâmplă, dar ne dorim să aducem plus valoare faţă de jucătorii existenţi pe piaţă prin ascultarea activă a problemelor clienţilor noştri şi suport pentru rezolvare, un proces de selecţie şi control mai bine pus la punct, dar şi pentru şoferi, prin comisioane mai mici şi campanii de susţinere", a declarat Cosmin Doroftei, cofondator & CEO SPLASH.