XVision, platforma medicală bazată pe algoritmi de inteligenţă artificială, care dezvoltă produse pentru a-i sprijini pe medicii radiologi în analiza şi interpretarea imaginilor medicale, îşi schimbă identitatea de brand şi devine Rayscape, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, în contextul planurilor de expansiune globală, a numărului semnificativ de parteneriate cu spitale, clinici şi medici din toată Europa, produse imagistice noi pentru segmentul de pacienţi oncologici şi un scop al business-ului reiterat, viziunea şi valorile companiei se regăsesc firesc în noua identitate de brand: o rază de lumină care îşi găseşte calea într-o mare de diagnostice incerte.
"Am început călătoria XVision în 2018 cu un scop precis: să generăm un impact pozitiv în lume. De atunci, ne-am străduit să facem sistemul de sănătate mai inteligent cu ajutorul tehnologiei, mai exact prin oferirea de instrumente precise pentru analiza imaginilor medicale. În prezent, pentru a ne consolida poziţia pe piaţă, am decis să venim cu o nouă identitate de brand, însemnând un nou nume, slogan şi identitate vizuală. Am devenit Rayscape şi motto-ul nostru este Nu ratezi nimic. Vezi tot", spune Ştefan Iarca, CEO Rayscape.
Produsele Rayscape, ce folosesc inteligenţa artificială pentru analiză imagistică, sunt folosite în prezent de către 100 de instituţii publice şi private România, Polonia, Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Printre clienţi se numără companii importante din sectorul privat precum Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria şi Sistemul Medical Medlife, dar şi din sfera publică Spartanska Institute, Kopernik Hospital Lodz din Polonia sau Semmelweis University din Ungaria.
Rayscape va continua să aducă valoare prin dezvoltarea de algoritmi de inteligenţă artificială dedicaţi analizei imagistice. Compania păstrează în portofoliu său cele două produse existente dedicate analizei radiografiilor de torace şi analizei CT-urilor de plămâni şi plănuieşte totodată dezvoltarea de noi produse dedicate imagisticii oncologice. XVision a început deja demersurile către zona oncologică prin dezvoltarea produsului dedicat CT-urilor de plămâni, acesta fiind capabil să detecteze, să măsoare şi să urmărească evoluţia nodulilor pulmonari, toate aceste caracteristici fiind extrem de importante în detecţia timpurie şi monitorizarea pacienţilor cu cancer pulmonar. Rayscape va continua această linie de business, îmbunătăţind produsele existente şi având în plan dezvoltarea de noi produse ce vor putea fi folosite în tratarea şi monitorizarea pacienţilor oncologici, se mai arată în comunicat.