Compania STIHL România va înregistra o creştere a vânzărilor, pentru acest an, estimată între 15% şi 20%, potrivit lui Ioan Mezei, directorul general al societăţii. Domnia sa a declarat, zilele trecute, în cadrul unei delegaţii cu jurnaliştii, că anul trecut afacerile companiei au crescut cu 20% faţă de anul precedent.
Printre obiectivele din acest an se numără şi atragerea unui număr de 25 de distribuitori, în condiţiile în care, în prezent, STIHL colaborează cu 220 de distribuitori. Ioan Mezei a mai precizat: ,,Nu suntem interesaţi să intrăm în centrele de bricolaj, pentru că acestea nu acordă atenţie serviciilor post vânzare (de garanţie) - serviciu ce reprezintă unul dintre obiectivele noastre". Potrivit domniei sale, 98% dintre solicitările adresate STIHL pentru piese de schimb pot fi satisfăcute din stocurile pe care compania le are în ţara noastră.
STIHL România a fost înfiinţată în 1997 şi, în prezent, are un număr de 21 de angajaţi.
STIHL a înregistrat, în 2010, la nivel global, o cifră de afaceri de 2,35 miliarde euro, în creştere cu 2,6% faţă de anul precedent. Grupul deţine şase fabrici, distribuite pe patru continente, în Germania, Elveţia, Austria, SUA, Brazilia, China, fiind prezent în peste 160 de ţări şi având un număr de 11.400 de angajaţi.
STIHL a lansat, în acest an, pe piata autohtonă, utilajele cu acumulator, o noutate in materie de motounelte, care folosesc tehnologia "verde". Principalul avantaj al foarfecilor de grădină de la STIHL care folosesc tehnologii "verzi" este reprezentat de acumulatorul puternic ce asigură o autonomie de funcţionare de până la 45 de minute.