STIHL România va investi 850.000 de euro în reţeaua de showroom

Elena Deacu
Companii #Construcţii / 8 aprilie 2015

STIHL România va investi 850.000 de euro în reţeaua de showroom

STIHL România a demarat în acest an investiţii de aproximativ 850.000 de euro în reţeaua sa de showroom-uri, concretizate în dotări cu sisteme de prezentare a produselor, mobilier pentru atelierele de service, semnalizare exterioară standardizată dar şi în alte elemente de marketizare.

Până în prezent au fost amenajate 15 magazine de referinţă pe suprafeţe ce depăşesc fiecare 120 mp şi ajung în unele cazuri până 200 de mp.

"Ne concentrăm pe dezvoltarea de astfel de magazine, adevărate centre de vânzare şi consultanţă pentru companiile şi consumatorii casnici care deţin sau se gândesc să achiziţioneze motounelte. Aceste magazine sunt localizate în toată ţara, cu precădere în marile oraşe reşedinţe de judeţ şi în Bucureşti. Investiţia în magazine vine cu un efort consistent atât din partea noastră, cât şi de la partenerii pe care îi avem. O parte din dealerii noştri aveau deja prevăzute astfel de investiţii, ceea ce denotă încă o dată aplecarea antreprenorială a acestora şi dorinţa de dezvoltare sub umbrela STIHL", declară Ioan Mezei, Director General STIHL România.

Noile spaţii STIHL au un aspect vizual actualizat la tendinţele retailului modern, dotarea din perspectiva gamei de produse este superioară standardului actual, iar spaţiul dedicat motouneltelor STIHL este foarte generos.

Un alt program pe care STIHL îl dezvoltă intens în spaţiul de service este cel de diagnoză tehnică. Investiţiile în echipamentele de investigaţie au fost iniţiate acum un an şi vor continua în 2015, cumulând până la finalul anului aproximativ 50.000 mii euro. "Până la sfârşitul anului, 90 de ateliere STIHL din România vor avea echipamente IT cu soft specializat pentru service-ul modelelor de motounelte dotate cu subansamble electronice. Toate aceste reconfigurări tehnice împreună cu respectarea planului de business, vor duce în final la volume mai mari şi la afaceri durabile", declară Ioan Mezei.

Este evident că pe piaţa din România concurenţa devine din ce în ce mai puternică pe segmentul motouneltelor. Diferenţa o face deja nivelul de calitate al serviciilor oferite de vânzătorii de astfel de echipamente. Alegerea unui echipament adecvat nevoilor fiecărui client ţine de gradul de competenţă a "omului de la raft" în cele mai multe cazuri, dar şi de nivelul reputaţiei în ceea ce priveşte calitatea personalului din service. Toate magazinele care se vor deschise în cadrul acestui nou concept de reprezentanţă STIHL în România vin în urma unui efort logistic, financiar, dar şi al unuia educaţional. "Un rol important în reuşita programului nostru de dezvoltare îl va avea şi investiţia în pregătirea personalului din reţeaua distribuitorilor. Această pregătire va înseamna creşterea eficienţei dealerilor, deci o performanţă economică mai bună", adaugă Ioan Mezei.

În prezent, reţeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine şi spaţii de service. STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului în 2013 au fost de 2,8 miliarde de euro, în creştere cu 1,4% faţă de 2012. STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu 120 de importatori şi având o prezenţă în 160 de ţări. STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6879
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3062
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9723
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.4124

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb