STUDIU:  6 din 10 clienţi online cumpără mai mult pentru a beneficia de transport gratuit

E.D.
Companii #Comerţ / 4 iulie 2014

Majoritatea clienţilor online au adăugat în coşul de cumpărături unul sau mai multe produse pentru a beneficia de transport gratuit, potrivit studiului "UPS Pulse of the Online Shopper", privind comportamentul consumatorilor atunci când fac cumpărături online.

Astfel, 9 din 10 respondenţi au optat pentru una sau mai multe dintre următoarele acţiuni: 58% au adăugat în coş un produs sau mai multe, 50% au aşteptat o perioadă mai mare pentru livrarea produselor, 47% au căutat online un cod promoţional pentru livrare gratuită, 35% au optat pentru ridicarea produselor comandate dintr-un magazin, iar 31% s-au înscris într-un program de loializare a clienţilor.

De asemenea, prin acelaşi sondaj, 81% dintre cumpărătorii intervievaţi îşi doresc opţiuni de livrare gratuită, 62% vor să fie informaţi cu privire la data estimată sau garantată de livrare, iar 54% îşi doresc existenţa unor multiple posibilităţi de plată.

Cumpărătorii online îşi doresc, totodată, posibilitatea de a returna o comandă fără costuri adiacente. În acest sens, 82% dintre cei intervievaţi au declarat că finalizează o achiziţie dacă li se oferă posibilitatea de a returna produsele comandate fără costuri suplimentare, în timp ce 66% verifică disponibilitatea acestei opţiuni înainte de a finaliza o comandă.

Telefoanele de tip smartphone au un rol important în experienţa de shopping online, însă interfaţa pentru utilizator nu este suficient de atractivă pentru cumpărători. În continuare, desktopul/laptopul este preferat pentru cumpărături online în defavoarea dispozitivelor mobile. Potrivit cumpărătorilor care preferă desktopul, 43% dintre cei intervievaţi apreciază că pe mobil nu pot avea o imagine suficient de clară sau mare a produsului, 34% consideră că descrierea produsului nu este lizibilă, 31% afirmă că este dificil să compare mai multe produse, iar 30% au rezerve în ceea ce priveşte securitatea informaţiilor de plată pe mobil.

Atunci când achiziţionează de pe dispozitive mobile, 41% dintre respondenţi preferă versiunea web a unui site, în timp ce 34% aleg versiunea pentru mobil, iar 25% o aplicaţie mobilă.

Reţelele sociale au un impact cuantificabil asupra deciziei de cumpărare, potrivit studiului. Astfel, o treime din totalul cumpărătorilor şi jumătate dintre cumpărătorii din generaţia Millennials (născuţi între 1980 şi 1995) apreciază că sunt influenţaţi de reţelele sociale în decizia de a achiziţiona.

De asemenea, cumpărătorii obişnuiesc să îşi împărtăşească pe reţelele sociale opiniile în legătură cu anumite produse şi servicii. Pentru cumpărătorii satisfăcuţi, principalul canal este Facebook (86%), urmat de Twitter (34%), Google + (23%), Pinterest (21%) şi Instagram (19%).

"Comerţul omnichannel le oferă cumpărătorilor confortul unei experienţe integrate de shopping, iar retailerii care îl adoptă sunt recompensaţi cu creşterea vânzărilor şi a loialităţii faţă de brand", declară Susan Engleson, senior director în cadrul comScore. În acest context, 4 din 10 respondenţi apelează la retailul cross-channel atunci când fac cumpărături.

Cumpărătorii intervievaţi finalizează o achiziţie folosind următoarele modalităţi: 39% dintre respondenţi se documentează şi achiziţionează online, 21% se documentează şi achiziţionează în magazine offline, 13% se documentează online şi achiziţionează din magazine offline, 7% se documentează în magazine offline şi achiziţionează online, 7% se documentează atât în offline şi online şi achiziţionează online, 7% se documentează atât în offline şi online şi achiziţionează offline, iar 6% achiziţionează online şi ridică produsul dintr-un magazin offline.

Pentru studiul "UPS Pulse of the Online Shopper", au fost sondaţi peste 5.800 de clienţi online fideli din Statele Unite ale Americii. Acesta analizează comportamentul clienţilor atunci când fac cumpărături online de la stadiul premergător achiziţionării la achiziţia propriu-zisă, livrarea şi returnarea produselor.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb