STUDIU CBRE ROMÂNIA: Românii vor să mănânce mai sănătos la mall

Andrei Stan
Companii / 15 martie 2016

Cei mai mulţi români care merg în mall-uri îşi doresc să găsească mai multe opţiuni pentru mâncare sănătoasă, oferte inovative, dar şi facilităţi pentru familiile cu copii, arată studiul "Food&Beverage in a shopping center", realizat de CBRE România.

Potrivit studiului, care a analizat răspunsurile a aproximativ 1000 de persoane, din toate zonele ţării şi aparţinând tuturor grupelor de vârstă, românii sunt consideraţi vizitatori frecvenţi ai mall-urilor - peste 65% dintre cei chestionaţi în cadrul studiului merg în mall-uri cel puţin o dată pe săptămână. Preferinţele a peste jumătate din respondenţi se îndreaptă spre marile centre comerciale, care au mai mult de 50 de magazine.

Centrele comerciale mici situate în oraş sunt pe locul doi în topul vizitatorilor, urmate de marile centre de la marginea oraşelor. Centrele comerciale situate în oraşe sunt preferate, atât de vizitatorii frecvenţi, cât şi de cei ocazionali.

"Cercetările noastre mai arată ca românii apreciază într-o măsură mai mare decât alţi consumatori din Uniunea Europeană existenţa unor opţiuni de mâncare sănătoasă, calitatea mâncării, servirea rapidă, conceptele noi şi interesante de restaurante", explică Laura Dumea-Bencze, head of research, CEE, CBRE România.

Potrivit studiului, 70% dintre cei intervievaţi spun că, deşi scopul principal pentru care ajung în mall este să ia masa, merg apoi să viziteze şi magazinele. Este cel mai mare procentaj înregistrat în toate cele 22 de ţări europene în care a fost realizat un astfel de studiu. De asemenea, marea majoritate a respondenţilor (94%) merg însoţiţi de prieteni, rude, copii sau colegi când iau masa în centrele comerciale.

Aproximativ 36% dintre cei chestionaţi consideră că au avut experienţe excelente sau foarte bune când au luat masa la mall, iar o treime dintre respondenţi resimt lipsa unor restaurante de top în centrele comerciale pe care le vizitează.

În privinţa tipurilor de mâncăruri pe care le savurează romanii în mall-uri, 35% dintre ei iau o gustare, 29% preferă să ia prânzul şi doar 1% merg în mall pentru mic dejun, acesta din urmă fiind cel mai mic procentaj înregistrat în rândul tuturor respondenţilor din Uniunea Europeană.

Reţelele de fast-food nu sunt considerate opţiuni majore în viitor pentru consumatori, mai precizează studiul CBRE, de vreme ce doar 25% dintre aceştia îşi doresc mai multe reţele de fast food în mall-uri în timp ce 35% dintre cei intervievaţi ar vrea să existe mai puţine astfel de unităţi în centrele comerciale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb