STUDIU:  Lead generation, o strategie de dezvoltare în piaţă adoptată de peste 90% dintre companiile mari din domeniul IT&C

Adi Iacob
Companii / 23 februarie 2017

Unui studiu realizat de NNC Services, companie de consultanţă în marketing şi comunicare specializată în servicii pentru domeniul IT&C, arată că o bună parte din companiile de IT&C din România consideră activitatea de lead generation o oportunitate foarte bună pentru dezvoltarea afacerilor.

Principala metodă folosită de toate companiile IT&C, indiferent de dimensiune, pentru desfăşurarea activităţilor de lead generation este email marketing. Ulterior, fiecare companie, în funcţie de dimensiunea acesteia şi implicit de bugetul lor, aleg strategii diversificate, optând pentru un mix între email marketing şi SEO (peste 70% dintre companiile medii) sau email marketing şi participarea la târguri şi evenimente de profil (peste 65% dintre companiile cu peste 50 de angajaţi), precizează un comunicat de presă al NNC Services transmis Redacţiei.

Elaborarea unei strategii bine definite, încă de la începutul activităţii, este un pas foarte important în atingerea obiectivului propus, lucru realizat de peste 40% din companiile de IT&C din România. În ceea ce priveşte resursele folosite pentru activitatea de lead generation, majoritatea companiilor alocă sub 80 de ore lunar. Cu toate că resursele de timp folosite sunt similare, rezultatele diferă în funcţie de dimensiunea companiilor. Astfel încât, companiile cu până la 50 de angajaţi reuşesc să genereze peste 11 leaduri pe lună, iar cele mari găsesc între 1 şi 3 leaduri/lunar.

Deşi activitatea de lead generation este folosită cu succes de majoritatea companiilor de IT&C din România, acestea întâmpină totuşi oarecare dificultăţi în implementarea diverselor metode de abordare. Email Marketing, Content Marketing, SEO, Social Media şi Paid Search se află pe lista provocărilor tuturor companiilor de IT&C care au participat la prezentul studiu, gradul de dificultate fiind diferit în funcţie de dimensiunea companiilor.

Coţovanu, Chief of Lead Generation Department, NNC Services, a afirmat: "Generarea de oportunităţi de vânzare în domeniul IT&C, un domeniu cu precădere Business-to-Business, este un proces complex, iar obţinerea de noi clienţi se face referenţial până la un anumit punct. Odată cu creşterea afacerii, generarea constantă de noi oportunităţi este esenţială pentru stabilitatea şi supravieţuirea acesteia, însă, în acelaşi timp, multe companii investesc timp sau şi efort în astfel de activităţi, fără o strategie prestabilită şi fără a avea o viziune asupra rezultatelor unei activităţi planificate şi executate metodic ce poate aduce o garanţie, o premisă a succesului în dezvoltarea afacerii".

Studiul s-a desfăşurat în cadrul companiilor mici, medii şi mari de IT&C din România şi analizează strategiile folosite de acestea în dezvoltarea afacerilor. 55.3% dintre respondenţi provin din companii cu 10-49 angajaţi, 21.3% din companii cu 50-249 angajaţi, 17% din companii cu mai puţin de 10 angajaţi şi 6.4% din companii cu peste 250 de angajaţi.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb