Prologis, companie mondială din domeniul imobilelor industriale, a publicat ieri un studiu intitulat "Inside the Global Supply Chain: E-commerce and a New Demand Model for Logistics Real Estate" ("În interiorul lanţului global de aprovizionare: comerţul electronic şi un nou model al cererii pe piaţa spaţiilor logistice"), în acest raport, echipa de cercetare a companiei oferind răspunsuri la întrebări legate de modul în care comerţul electronic schimbă cerinţele retailerilor pentru spaţii logistice şi modul în care se adaptează centrele de distribuţie, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Chris Caton, vice preşedinte şi lider, Prologis Research a declarat: "Activitatea online se află abia la început şi anticipăm că în viitor comerţul electronic va crea o cerere nouă semnificativă pentru spaţiile logistice. Analiza noastră indică faptul că aceste modele de satisfacere a cerinţelor clienţilor pun accentul pe apropierea faţă de marile centre urbane, permiţând un timp de livrare mai rapid, niveluri de servicii mai ridicate şi mai mare flexibilitate în lanţul de aprovizionare".
Raportul integral este disponibil pe pagina de internet a companiei, la secţiunea "Research".
Prologis Research monitorizează, analizează şi raportează cu privire la tendinţele cheie şi dinamica pe piaţa imobiliară şi în managementul lanţului de aprovizionre, pentru a le oferi clienţilor, investitorilor şi publicului general informaţii importante dintr-o perspectivă globală, potrivit companiei.
Prologis este companie mondială ce se ocupă cu deţinerea, operarea şi dezvoltarea de spaţii industriale, concentrat pe pieţele globale şi regionale din America, Europa şi Asia. La 31 martie 2014, Prologis deţinea sau avea investiţii, integral sau prin co-investiţii, în proprietăţi şi proiecte de dezvoltare estimate în total la aproximativ 53,3 milioane de metri pătraţi în 21 de ţări. Compania închiriază spaţii de distribuţie unui număr de peste 4.700 de clienţi, care includ producători, retaileri, companii de transport, furnizori terţi de servicii logistice şi alte companii.