Symmetrica, producător de pavele şi borduri vibropresate, anunţă lansarea de noi colecţii premium sub gama Symmetrica Select. Compania mizează pe o creştere cu 50% a vânzărilor pe această categorie, până la finalul anului 2024, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, Symmetrica a lansat trei game noi care au avut ca sursă de inspiraţie elementele naturale, caracterizate prin forme organice şi game de culori uşor de integrat în orice mediu. De asemenea, arta contemporană, abstractă, a constituit un punct de plecare în conturarea noilor colecţii, ce pot oferi un aspect modern grădinii.
"Reinventarea permanentă pentru a satisface exigenţele clienţilor noştri, indiferent dacă este vorba despre calitatea produselor, proprietăţi inovatoare sau designul acestora, a devenit un pilon esenţial în strategia Symmetrica. Lansarea noilor game de pavele marchează o evoluţie firească în dezvoltarea brandului nostru. În plus, cererea în creştere pentru produse premium şi dorinţa de a aduce un strop de originalitate în fiecare amenajare au constituit o sursă vitală de inspiraţie pentru aceste noi creaţii", a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv Symmetrica.
Potrivit datelor companiei, piaţa din România trece printr-un proces continuu de educare, iar acest lucru este reflectat în preferinţele pentru gamele de produse de calitate superioară. În urmă cu 5 ani, produsele clasice, fără proprietăţi speciale şi în culori simple cum sunt nuanţele de gri reprezentau aproximativ 60% din vânzări, în timp ce colecţiile de design, în culori diverse sau mixuri de nuanţe, se situau la doar 25% din piaţă. Însă în prezent, această tendinţă s-a schimbat, iar categoria de produse de design a crescut constant, ajungând la peste 35% din piaţă.
"Până în acest moment, vânzările companiei pe segmentul rezidenţial - fie că vorbim despre ansambluri de locuinţe sau proiecte private - însumau cca. 30% din total. Odată cu lansarea de noi produse de design vizăm creşterea ponderii la cca. 45% până la finalul lui 2024", susţine Sebastian Bobu.
Când vine vorba de alegerea pavajului de către clienţii rezidenţiali, reprezentantul Symmetrica afirmă că, dacă în trecut, aceştia avea ca principal criteriu preţul, în prezent, accentul este tot mai des pus pe design, culori deosebite şi, mai ales, pe calitatea produselor, se mai arată în comunicat.