După cele trei ediţii fizice din Bucureşti, Iaşi şi Timişoara, târgul de carieră Angajatori de Top continuă cu o ediţie virtuală pe Hipo.ro, în perioada 3 - 16 noiembrie având loc cea de-a patra ediţie a evenimentului virtual care reuneşte 90 dintre cei mai activi angajatori din România, din domeniile: financiar-bancar, consultanţă, IT, telecom, automotive, inginerie, outsourcing, cercetare-dezvoltare, farma, retail.
Potrivit unui comunicat de presă, cele mai multe companii sunt din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi, dar la eveniment sunt companii din aproape toate oraşele mari ale ţării.
Începând de astăzi şi până pe 16 noiembrie, candidaţii pot aplica la peste 3000 de oportunităţi de carieră adresate atât profesioniştilor, cât şi studenţilor şi absolvenţilor. Pentru a participa la Angajatori de TopVirtual, candidaţii trebuie să îşi creeze un cont şi un CV pe site-ul Hipo.ro. După logare vor putea accesa platforma 3D a evenimentului Angajatori de TOP şi se pot înscrie la seminarii online (webinarii) cu reprezentanţi ai companiilor.
Târgurile de carieră virtuale şi webinariile reprezintă canale alternative de recrutare fiind instrumente utilizate des în alte ţări pentru eficientizarea proceselor. Ele sunt din ce în ce mai utilizate şi în România, iar ediţia din această toamna Angajatori de TOP Virtual este cea care reuneşte un număr impresionant de companii participante, de unde rezultă orientarea angajatorilor către astfel de modalităţi de recrutare. Portalul Hipo.ro a lansat pentru prima dată acest tip de instrumente în cadrul ediţiei virtuale Angajatori de TOP din 2013, iar prin fiecare eveniment pe care îl organizăm încercăm să introducem elemente inovative pentru ceea ce înseamnă recrutarea în România.
Pentru candidaţi, un eveniment de recrutare care se desfăşoară online, aşa cum este Angajatori de TOP Virtual concentrează un număr semnificativ de joburi într-un interval scurt de timp eficientizând procesul de recrutare atât pentru candidaţi cât şi pentru companii. Totodată el reprezintă o modalitate prin care se pot familiariza cu noile instrumente folosite de angajatori în recrutarea candidaţilor. De exemplu, în cadrul evenimentului virtual, companiile pot susţine seminarii online (webinarii) . Pe înţelesul tuturor, webinar-ul este un seminar online, o prezentare interactivă susţinută de un specialist în recrutare pentru un grup de persoane conectate la internet din locaţii diferite. Modalitatea de participare este facilă orcui deţine un calculator/laptop şi conexiune la internet singură condiţie fiind aceea că trebuie să se preinscrie şi să fie prezent online, la ora stabilită.
Prin intermediul webinariilor, candidaţii au posibilitatea să discute cu reprezentanţi ai companiilor participante şi să primească răspunsuri la întrebările lor, iar pentru angajatori este o modalitate prin care pot cunoaşte potenţiali candidaţi.
"Un astfel de eveniment online elimina barierele geografice fiind adresat tuturor celor care sunt în căutarea unui job, indiferent de oraşul în care locuiesc. La acest beneficiu se adaugă acoperirea naţională a evenimentului şi confortul participării, de acasă, din faţă laptopului sau a calculatorului. De exemplu, dacă locuieşti în Iaşi şi vrei să afli mai multe despre oportunităţile de carieră sau despre procesul de selecţie din cadrul EY România în Iaşi Timişoara, Cluj-Napoca sau Bucureşti, îi poţi întreba pe reprezentaţii companiei în cadrul seminarului online pe care îl vor susţine la Angajatori de TOP Virtual", a declarat Larisa Şerban, Project Manager, Angajatori de TOP.
Ultimul eveniment fizic, Angajatori de TOP Timişoara s-a încheiat în acest weekend, reunind 4500 de persoane în căutarea unui job. Ediţia din Timişoara a reunit 40 de angajatori, fiind deschise 1350 de poziţii deschise adresate atât persoanelor cu experienţă, dar şi juniorilor şi studenţilor.
.