Compania Naţională TAROM a lansat licitaţii deschise pentru achiziţiile aferente implementării sistemului central de interfaţare cu clienţii, se arată într-un comunicat remis astăzi Redacţiei.
Potrivit documentului, TAROM va implementa noi soluţii integrate IT ce vor "crea o veritabilă revoluţie în sistemul de rezervări al companiei". Mai precis, este vorba despre rezervări mai rapide, despre un acces mai facil şi mai rapid la destinaţiile frecvente, despre dezvoltarea şi comunicarea eficientă a unor oferte comerciale şi despre dezvoltarea unei platforme de comunicare reală cu clienţii şi pasagerii TAROM.
Reprezentanţii companiei anunţă că TAROM investeşte într-un centru de performanţă în ceea ce priveşte infrastructura hardware şi de aplicaţii ce va permite companiei să beneficieze de "un nucleu software, total integrat, care să schimbe fundamental modul în care TAROM îşi gestionează resursele".
Directorul general al Companiei Naţionale TAROM, Werner Wolff, a declarat: "Este prima investiţie de substanţă pe care TAROM o implementează, în ultimii 10 ani, în domeniul IT. Avem aşteptări mari de la acest sistem integrat, care suntem siguri că va reinventa felul cum TAROM îşi gestionează resursele, activele şi timpul".
Referitor la avantajele implementării sistemului nou de relaţionare cu clienţii, directorul general TAROM a mai afirmat că este vorba despre un veritabil salt în timp în ceea ce priveşte accesul companiei la tehnologie: "Compania noastră este obligată să facă un salt în timp şi să recupereze ceea ce a pierdut în ultimii ani în materie de satisfacţie a clienţilor, de comunicare, de deschidere şi eficienţă. Pasagerii noştri trebuie să ştie că soluţia integrată IT li se adresează. Vorbim despre dezvoltarea unui nou Call-Center eficient, de un sistem unitar de prelucrare a datelor, de deschiderea posibilităţii utilizatorilor de a-şi crea conturi pe platforma noastră on-line. În paralel, soluţiile de business intelligence vor permite managementului companiei să cunoască în orice moment care sunt costurile, veniturile, gradul de încărcare al curselor şi bineînţeles profitabilitatea".