Începând cu luna decembrie, Tazz numeşte noi responsabili la conducerea departamentelor de Strategie, Business Development şi Marketing din cadrul companiei, potrivit unui comunicat al companiei, remis astăzi redacţiei.
Daniel Kovats, Răzvan Acsente şi Mihai Brenda vor juca roluri esenţiale în dezvoltarea businessului local Tazz, ale cărui principale direcţii de dezvoltare vizează creşterea poziţiei pe piaţă, precum şi extinderea spre alte pieţe noi.
Un business local axat pe performanţă prin inovaţie, Tazz încheie al doilea an de activitate cu o echipă din ce în ce mai puternică de profesionişti de top în e-retail, tech şi delivery, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
În acest sens, Tazz l-a recrutat pe Daniel Kovats pentru rolul de Chief Strategy Officer, unul de importanţă pivotală pentru Tazz. Daniel are o experienţă de peste 8 ani în strategii de creştere pe piaţa de food delivery, acumulată ca Managing Director la FoodPanda Ungaria şi ca Growth Operations Director la JOKR Los Angeles. Motivat de o abordare antreprenorială a dezvoltării de business, orientată spre soluţii creative şi produse inovatoare, Daniel se alătură echipei Tazz în misiunea de a susţine creşterea companiei pe piaţa locală şi de a deschide noi pieţe în viitorul apropiat.
Pe aceeaşi direcţie strategică de dezvoltare, Răzvan Acsente devine Chief Marketing Officer, responsabil de coordonarea întregii activităţi de marketing a companiei. Răzvan va continua să dezvolte strategia de creştere şi consolidarea relaţiei cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz - livratori, consumatori şi restaurante partenere. Înainte de Tazz, Răzvan a ocupat poziţia de Digital Commercial Manager la Vodafone, după ce a gestionat strategia de marketing şi comunicare la OLX Group România, în calitate de Head of Marketing.
Poziţia de Chief of Business Developement la Tazz va fi preluată chiar de unul dintre fondatori, Mihai Brenda, un adevărat veteran în industria de food delivery. El este unul dintre antreprenorii timişoreni care au dezvoltat business-ul local EuCeMănânc, care din anul 2019 face parte din grupul eMAG, şi din aprilie 2020, devine Tazz - soluţia integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente şi bunuri de larg consum. Cu experienţă extinsă în dezvoltarea de strategii operaţionale, de marketing şi vânzări, Mihai Brenda se va ocupa de dezvoltarea de noi linii de business, esenţiale pentru planurile de expansiune pe termen lung ale companiei.
"După un an plin de reuşite, ne pregătim să încheiem anul în forţă, cu o echipă imbatabilă de profesionişti, pregătiţi să întâmpine orice provocare cu idei inovatoare şi experienţă solidă de business. Am încredere în echipa noastră că împreună vom depăşi toate obiectivele propuse şi vom consolida strategia Tazz, mai ales că ne leagă o dorinţă comună: să oferim clienţilor şi partenerilor noştri cea mai bună experienţă de delivery de pe piaţă." a declarat Alin Şerban, CEO Tazz.