Compania americană "TechTeam Global", specializată în soluţii de comunicaţii şi suport pentru sectorul corporatist, a anunţat că noul său centru de asistenţă pentru Europa de Est de la Bucureşti, "TechTeam Global" SRL, a devenit operaţional, informează PR Newswire, citînd un comunicat al companiei. Centrul oferă gama completă de servicii "TechTeam", precum asistenţă tehnică, externalizare a proceselor operaţionale, monitorizare de la distanţă a reţelei, asistenţă şi integrare logistică.
William F. Coyro, Jr., preşedinte şi director executiv al Tech-Team, a declarat: "TechTeam intenţionează să devină lider în furnizarea de servicii de suport tehnic în mai multe limbi pentru companiile multinaţionale. România oferă TectTeam un personal poliglot, educat şi talentat, într-o conjunctură comercială stabilă şi prietenoasă".
Extinderea în România este rezultatul dezvoltării puternice a "TechTeam" în Europa de Vest în ultimii cinci ani şi al cererii clientelei pentru o prezenţă în Europa de Est. "TechTeam Global" deţine o bază importantă de clienţi, deserviţi pe întreg teritoriul Americii de Nord şi, prin intermediul centrelor europene, în Belgia, Marea Britanie, Suedia, Germania şi, acum, şi în România. Centrul de la Bucureşti va deservi clienţi din întreaga Europă, la aceeaşi calitate a celorlalte unităţi, însă costurile operaţionale vor fi mai scăzute. Cifra de afaceri a operaţiunilor din Europa ale "TechTeam" a crescut cu 62,1% în 2003, la 27,9 milioane de dolari. Pe plan mondial, "TechTeam Global" are peste 1.300 de angajaţi, iar printre clienţii săi se numără companii ca Ford, Dell, Canon, UPS, Bristol-Myers Squibb Company şi Intercontinental Hotels Group.