"Sony Ericsson Mobile Communications", societate mixtă în domeniul telefoanelor mobile, formată din "Sony" Japonia şi "Ericsson" Suedia, raportează beneficii pentru al treilea trimestru consecutiv, datorită popularităţii cîştigate de telefoanele cu aparate foto digitale (T610 şi T630) incorporate. Profitul net al companiei a fost de 82 milioane de euro în perioada ianuarie-martie 2004, comparativ cu pierderile de 104 milioane de euro înregistrate în aceeaşi perioadă din 2003.
"Sony Ericsson" a pierdut 879 milioane de euro în primele sale 21 de luni de existenţă, iar redresarea companiei se datorează tocmai creşterii vînzărilor aparatelor mai sus menţionate. În perioada analizată, vînzările "Sony Ericsson" au sporit cu 66%, la 1,34 miliarde de euro. Profitul impozabil al companiei a fost de 97 milioane de euro, mult mai mare decît aşteptările analiştilor în acest sens - 37,6 milioane de euro.
Conducerea "Sony Ericsson" aşteaptă ca vînzările pe piaţa telefoanelor mobile să crească cu mai bine de 550 de milioane de unităţi în acest an, estimarea fiind modificată în creştere. Anterior, cei de la "Sony Ericsson" preconizau că aceste vînzări vor spori cu 520 milioane de unităţi.