89% dintre respondenţi caută întotdeauna un preţ cât mai mic când vine vorba de alegerea serviciilor de telecomunicaţii, conform sondajului "Obiceiuri de consum telecom în timpul Covid19", realizat de ISRA Center pentru Telekom Romania în perioada 8-12 mai, pe un eşantion reprezentativ naţional de 1010 utilizatori ai serviciilor de telecomunicaţii, potrivit unui comunicat de presă.
Sondajul a dezvăluit, de asemenea, că 82% dintre respondenţi preferă să cumpere produse şi servicii ale unor mărci de renume şi 91% au indicat că vor încerca o nouă marcă pe care nu au mai folosit-o, dacă există o ofertă foarte atrăgătoare. În cele din urmă, şi cel mai important rezultat al sondajului, 92% au declarat că ar dori să economisească mai mult la facturile de telecomunicaţii.
Aceste date, dar nu numai, au determinat Telekom Romania să exploreze noi direcţii pentru produsele şi serviciile pe care le oferă, în conformitate cu promisiunea adoptată încă din primele zile de restricţii de circulaţie şi distanţare socială, "Ţinem România conectată", punând accent pe modalitatea de a economisi în mod inteligent, în conformitate cu noul context economic şi social.
Astfel, Telekom lansează platforma TELEKONOMIE, cu promisiunea TAI DOAR COSTURILE, NU ŞI BENEFICIILE, care include oferte inteligente pentru produse şi servicii de calitate, care răspund nevoilor de consum ale românilor.
Prin intermediul platformei Telekonomie, Telekom România deschide o nouă cale în domeniul telecomunicaţiilor prin susţinerea modalităţii inteligente de a realiza economii, ca o practică benefică în perioadă post-coronavirus marcată de incertitudinea redresării economiei în timp scurt. În plus, ambiţia Telekom este de a-i ajuta pe români să economisească nu doar în domeniul telecomunicaţiilor, astfel Show-ul Telekonomie le va aduce acestora săptămânal exemple concrete şi din alte domenii, despre cum pot tăia costurile, dar nu şi beneficiile. Show-ul va fi lansat în perioada următoare pe website-ul Telekom şi va fi comunicat şi pe canalele Social Media ale companiei. Nu în ultimul rând, Telekom Romania le-a pregătit românilor un festival online de trei ore - Telekonomy Summer Fest, o nouă premieră în rândul operatorilor de telecomunicaţii, prin care va continua să ofere momente de entertainment direct în casele acestora. Festivalul va fi difuzat live pe pagina de Facebook Telekom Romania în data de 4 iunie 2020, începând cu ora 18:00 şi va cuprinde momente de cooking, fashion, beauty, stand-up şi concert, cu sfaturi concrete de cum se pot realiza economii într-un mod inteligent.
Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Telekom Romania, a declarat: "Cu toţii am asistat la evoluţia situaţiei determinate de carantină şi de anunţurile autorităţilor despre economie şi locuri de muncă şi credem că românii îşi adaptează obiceiurile de consum pentru a face faţă noilor condiţii socio-economice. Pentru că suntem o companie responsabilă, după ce am ţinut România conectată, am adoptat platforma Telekonomie şi această abordare integrată, show şi festival online, pentru a ajuta consumatorii să facă economii, fără a renunţa însă la beneficii. Nu ne referim la a realiza mici schimbări, ci mai degrabă la economiile pe care fiecare le poate face într-un mod inteligent, fără a se priva de micile plăceri ale vieţii. Telekom Romania consideră că este momentul pentru a adopta obiceiuri financiare bune şi, în acelaşi timp, servicii care să corespundă nevoilor românilor ."
Oferta cu 50% reducere pentru un an la planul tarifar Mobil 6, parte din platforma Telekonomie, vine în ajutorul românilor care vor să economisească, potrivit sondajului ISRA Center. Astfel, 80% dintre respondenţi au declarat că vor trebui să reducă cheltuielile în următorul orizont de timp, iar 85% ar renunţa la investiţii majore, deşi planificate, precum achiziţia unei noi maşini sau recondiţionarea casei.
"80% dintre românii portaţi la Telekom spun că plătesc un preţ mai bun decât înainte pentru beneficiile primite, ceea ce înseamnă că reducerea de 50% la ofertele cuprinse în platforma Telekonomie este mai mult decât utilă în perioada următoare, deoarece românii au mai puţini bani, se confruntă cu greutăţi în a face economii şi sunt îngrijoraţi de situaţia lor financiară în următoarele 2-3 luni", a explicat Andreas Elsner.
Potrivit sondajului ISRA Center, 56% dintre respondenţi au declarat că veniturile gospodăriei lor au scăzut în timpul pandemiei, din cauza reducerilor de salarii (33,5% dintre respondenţi), pierderii locurilor de muncă (22%) şi şomajului tehnic (36%). Ofertele lansate astăzi de Telekom Romania sunt adaptate pentru a satisface nevoile de comunicare şi divertisment, în concordanţă cu actuala situaţie financiară a celor mai mulţi români.
1. fără titlu
(mesaj trimis de rogue trader în data de 04.06.2020, 07:48)
Ma da astia nu mai pleaca? S-au razgandit?