Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri de 69 milioane euro în primul trimestru din 2023

S.B.
Companii / 5 mai 2023

Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri de 69 milioane euro în primul trimestru din 2023

Telekom Romania Mobile înregistra 4,06 milioane de clienţi (abonaţi şi utilizatori de cartele preplătite) la sfârşitul primului trimestru din 2023, cu 6,3% mai mult faţă de aceeaşi perioadă din 2022, reprezentând o creştere netă de peste 240.000 de utilizatori.

La sfârşitul primului trimestru din 2023, Telekom Romania Mobile avea 1,86 milioane de abonaţi (în creştere cu 6,2% faţă de anul precedent) şi 2,21 milioane de utilizatori prepaid (în creştere cu 6,4% faţă de anul precedent). EBITDA ajustată (AL) a fost de 3,5 milioane de euro, relativ stabilă faţă de anul precedent (excluzând creşterea costurilor cu energia şi impactul MVNO).

Baza de clienţi a Telekom Romania Mobile şi-a menţinut tendinţa de creştere anuală pentru al şaselea trimestru consecutiv, ceea ce reprezintă o validare a misiunii şi strategiei companiei de a pune clientul în centrul activităţilor sale. Telekom Romania Mobile va continua să investească pentru beneficiul clienţilor, compania fiind încrezătoare că această strategie va duce la o îmbunătăţire a performanţei.

Telekom Romania Mobile efectuează sondaje periodice pentru a măsura satisfacţia şi loialitatea clienţilor.

De exemplu, 82% dintre clienţii care au interacţionat cu Telekom Romania Mobile sunt promotori. Indicatorul Net Promoter Score este în continuă creştere, angajamentul ferm de a livra produse şi servicii de înaltă calitate pentru clienţi contribuind la satisfacţia şi loialitatea acestora.

La finalul primului trimestru din 2023, Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri totale de 69 de milioane de euro, uşor sub nivelul anului precedent, cu aproximativ 2%, excluzând reducerea tarifelor apelurilor de terminare în reţea şi impactul MVNO.

Compania a adus îmbunătăţiri semnificative în ceea ce priveşte experienţa digitală a clienţilor săi. Au fost lansate cu succes noi fluxuri digitale end-to-end pe website şi în aplicaţia MyAccount, un nou sistem integrat de achiziţie automată şi simplificare a procesului digital de trecere de la serviciile preplătite, la cele de abonament. În plus, acum, clienţii pot activa plăţi automate ale facturilor şi să îşi reînnoiască digital abonamentul. De asemenea, în aplicaţia mobilă MyAccount, clienţii pot intra în contact cu un chatbot AI pentru soluţionarea problemelor.

Fiind conştienţi de importanţa tot mai mare a sustenabilităţii în era digitală, compania îşi doreşte să îi încurajeze şi pe cei din jur să folosească soluţiile digitale pentru a contribui la un mediu înconjurător mai bun. Astfel, sunt implementate o serie de măsuri menite să reducă consumul de energie, precum utilizarea unor tehnologii mai eficiente din punct de vedere energetic şi optimizarea infrastructurii cu scopul de a scădea consumul de energie. În plus, Telekom Romania Mobile face demersuri pentru a reduce cantitatea de deşeuri. Toate aceste iniţiative, împreună cu alte măsuri prietenoase cu mediul, susţin angajamentul companiei de a crea un viitor mai bun pentru toţi.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb