TELEKOM ROMANIA MOBILE: Rezultate solide în trimestrul al treilea 2022, în ciuda unui context complex

V.G.
Companii / 10 noiembrie 2022

Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile

Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile

La 30 septembrie 2022, Telekom Mobile înregistra 4,08 milioane de abonaţi şi utilizatori de cartele preplătite, în creştere cu 13,3% faţă de 30 septembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creştere netă cu 390.000 de clienţi noi pe parcursul acestui an, dintre care 141.000 numai în trimestrul al treilea, informează un comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.

Potrivit sursei citate, la sfârşitul celui de-al treilea trimestru, Telekom Mobile avea 1,82 milioane de abonaţi (în creştere cu 6,2% faţă de anul precedent) şi 2,25 milioane de utilizatori prepaid (în creştere cu 19,8% faţă de anul precedent).

În al treilea trimestru din 2022, EBITDA a crescut cu 20,0% faţă de anul precedent, ajungând la 12,6 milioane de euro, pentru al şaptelea trimestru consecutiv, ca urmare a eforturilor consecvente şi continue de creştere a eficienţei operaţionale şi financiare. Pentru perioada de nouă luni, EBITDA a fost de 38 de milioane de euro, în creştere cu 89% faţă de anul precedent.

"Primele nouă luni s-au desfăşurat într-un context complicat, în care totul s-a schimbat de la o zi la alta. Singurul lucru care nu s-a schimbat a fost promisiunea noastră: Mobil aşa cum vrei. Simplu şi corect. Şi nici aceasta nu se va schimba. Rămânem fermi în a ne trata clienţii cu respect şi corectitudine", a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.

Telekom Romania a încheiat trimestrul al treilea cu venituri în valoare totală de 76,8 milioane de euro. Perioada 9M s-a încheiat cu o creştere de 0,3%, faţă de 9M 2021, până la 233,4 milioane de euro.

"Am continuat să ne concentrăm puternic pe experienţa clienţilor. Această strategie a dat roade atât pentru clienţii noştri, cât şi pentru rezultatele companiei. Chiar şi într-un mediu de piaţă dificil, am reuşit să continuăm să ne creştem baza de clienţi şi să atingem noi recorduri. Am reuşit să facem acest lucru, deoarece ne concentrăm pe deplin pe client. Urmărim fără încetare programul nostru puternic de eficientizare a costurilor şi ne adaptăm cu rapiditate la condiţiile de business în continuă schimbare. Acesta este modul prin care reinvestim toate eforturile noastre în relaţia cu clienţii noştri", a declarat Nicolas Mahler, Chief Financial Officer Telekom Romania Mobile.

În al treilea trimestru, Telekom Mobile a continuat să îşi îmbunătăţească reţeaua, ofertele şi experienţa clienţilor.

Oferta de vară, lansată la jumătatea lunii iunie, a adus Telekom Mobile în trimestrul al treilea cel mai mare număr net de noi clienţi din acest an şi marcarea pragului de 4 milioane de clienţi în luna august.

"Acesta este cel mai bun feedback din partea clienţilor pe care îl poate primi un furnizor de servicii. Mă bucur că strategia noastră comercială anunţată anul trecut dă roade, iar eforturile echipelor de a regândi modul în care ne deservim clienţii sunt pe drumul cel bun. Am reuşit să satisfacem atât de mulţi clienţi care au interacţionat cu serviciile noastre, cu produsele noastre şi cu colegii din prima linie atunci când a fost nevoie. Nu pot decât să reiterez angajamentul nostru de a continua să îmbunătăţim experienţa clienţilor pentru a le oferi tuturor clienţilor noştri, pur şi simplu, mobil aşa cum îşi doresc", a declarat Andreea Cramer, Chief Commercial Officer, Telekom Romania Mobile.

De asemenea, în trimestrul al treilea s-a împlinit un an de când Telekom Mobile şi-a lansat promisiunea "Mobil aşa cum vrei. Simplu şi corect". Aniversarea a adus un rezultat semnificativ, dovedind corectitudinea strategiei companiei: peste 80% dintre clienţii care au interacţionat cu Telekom sunt foarte mulţumiţi de serviciile primite.

"Aceste rezultate sunt o dovadă a încrederii clienţilor noştri. Iar această încredere nu poate fi câştigată şi păstrată fără profesionalismul, eforturile şi angajamentul angajaţilor, partenerilor şi colaboratorilor noştri, cărora le mulţumim din toată inima", a adăugat Florina Tănase, Chief Human Resources, Legal and External Affairs, Telekom Romania Mobile.

Operatorul şi-a îmbunătăţit în mod constant reţeaua 4G. În prezent, 100% din aceasta este modernizată la standardul 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date. De asemenea, compania continuă lucrările de conectare a staţiilor de bază la panourile solare, înlocuind sursele actuale de energie cu unele regenerabile. Telekom Mobile are deja peste 15% din staţiile de bază echipate în acest mod, fiind lider în acest sens în regiunea europeană.

În ultimul an, calitatea reţelei Telekom Mobile s-a îmbunătăţit în 1.200 de localităţi cu 10,6 milioane de locuitori. În prima jumătate a anului, modernizările au dus la o acoperire mai bună în peste 440 de zone urbane şi rurale, cu un total de 345.000 de locuitori, în timp ce acoperirea 4G a depăşit 98% din populaţie.

"Aşteptăm cu nerăbdare ultimul trimestru al anului, când cele mai bune oferte urmează să vină în timpul Black Friday şi Crăciunului. Pentru 2023, ne aşteptăm ca mediul economic să fie şi mai dificil din cauza inflaţiei, criza energetică să continue, iar efectele conflictului ucrainean să dureze. Astfel, luăm măsurile necesare pentru a traversa această perioadă", a explicat Nicolas Mahler, Chief Financial Officer al Telekom Mobile.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb