Compania "Televoice", distribuitor exclusiv al echipamentelor de comunicaţii "General Electric" şi "Alcatel", a adus pe piaţa românească produsele audio-video marca RCA (Radio Corporation of America). "RCA aduce pe piaţa românească o gamă de produse audio-video high-tech de cea mai bună calitate. RCA deţine 10% din piaţa americană de home-theatre şi DVD, iar trei dintre sistemele sale mp3 se găsesc în topul primelor zece tipuri de playere", a declarat domnul Adrian Oros, executiv manager "Televoice Grup".
Compania RCA este deţinătoarea a peste 700 de patente şi standarde şi este lider pe piaţa echipamentelor care folosesc standarde deschise (mp3, DivX Mpeg4).
"Televoice" a fost înfiinţată în luna decembrie 2002 şi este distribuitor de produse electronice şi telecomunicaţii. Anul trecut a avut o cifră de afaceri de 3,5 milioane USD, atingînd o cotă de piaţă de 35%.
"Piaţa românească este atipică, 80% din produsele importate în ţara noastră sînt produse «no name» şi fără licenţă pentru soft", a mai declarat domnul Adrian Oros.
Firma "Televoice" urmăreşte să acopere întreg teritoriul ţării cu puncte de service, să introducă în reţelele de retail o gamă completă de accesorii audio-video de calitate (cabluri, conectică, telecomenzi universale, căşti, antene) şi posibilitatea upgradării firmwarelui direct de pe web sau la punctele service.
"Noi împărţim piaţa în trei segmente: adolescenţi, persoane cu vîrstele cuprinse între 25-35 ani şi persoane trecute peste 35 de ani" a declarat domnul Oros. Produsele portabile se adresează primului segment, DVD-urile portabile şi Micro sistemele cu DVD cu design revoluţionar sînt destinate celui de-al doilea segment, iar produsele multifuncţionale persoanelor trecute peste 35 de ani.