Achiziţiile de sisteme hexacamerale VEKA s-au dublat în acest an în urma informaţiilor apărute despre reabilitări efectuate defectuos, astfel clienţii îndreptându-se către materiale mai scumpe, potrivit unui comunicat VEKA remis redacţiei.
Majorări semnificative ale ponderii vânzărilor, de aproape 100%, au înregistrat sistemele hexacamerale VEKA (cu 6 camere în cercevea), tendinţă ce demonstrează orientarea tot mai accentuată a pieţei spre produsele de calitate în detrimentul unui preţ de achiziţie scăzut, potrivit sursei citate.
Alexandru Oancea, Marketing Manager VEKA România este citat în document: "Mediatizarea problemelor apărute în urma reabilitărilor termice nedocumentate i-a determinat pe consumatorii finali să fie mult mai atenţi şi să se informeze înainte de a lua decizia de achiziţie. Dublarea ponderii vânzărilor pentru sistemele hexacamerale VEKA nu poate decât să ne bucure, pentru că asta înseamnă că oamenii sunt mult mai atenţi la factorul eficienţă termică".
Potrivit reprezentanţilor VEKA, dublarea vânzărilor pentru soluţiile din gama superioară de izolare termică a fost susţinută, în mod considerabil, de sistemul SOFTLINE 82.
"Certificat pentru a fi folosit şi în construcţiile pasive, SOFTLINE 82 îndeplineşte standardele de eficienţă energetică europene, valabile şi în România, şi este compatibil atât cu renovările, cât şi cu trendurile actuale de design arhitectural", se mai arată în comunicare.
Odată cu anul 2012, piaţa de tâmplărie termoizolantă începe să depăşească graniţele cromatice ale profilelor albe, paletarul de culori fiind tot mai accesat de către consumatori.
"Folieri precum imitaţiile de nuc şi stejar, precum şi nuanţele de gri, devin tot mai mult solicitate în cadrul proiectelor arhitecturale, profilele colorate depăşind în 2013 ponderea vânzărilor celor albe cu peste 5%. Acest trend ascendent continuă şi în prezent", se mai arată în comunicat.