Teodor Cucu este noul Head of Strategy la GMP, preluând ştafeta de la Mirela Angelescu. Theo s-a alăturat departamentului de strategie al GMP la sfârşitul lui 2006, perioadă în care a realizat cercetările şi strategia pentru campaniile Timişoreana, Unilever (Omo, Coccolino şi AXE), Millennium Bank, Apa Nova, Sensiblu, Itsy Bitsy, SECS, UCPR, dar şi pentru Referendumul împotriva demiterii Preşedintelui.
"Cred în planning-ul care generează idei şi creaţie pe măsură, nu doar în planning de amorul artei sau pentru că a devenit cool", spune Theo. "Şi cred într-un departament puternic de planning, indiferent că vorbim de advertising, PR, BTL sau web. Iar cum GMP se dezvoltă în spiritul comunicării integrate, îmi doresc să consolidăm departamentul de planning şi să strâng în jurul meu o echipă de oameni pasionaţi de ceea ce fac, oameni care trăiesc, visează, observă şi procesează, nu oameni care bifează încă o zi de lucru. Dar, în tradiţia GMP, prefer întâi să facem lucrurile şi să vorbim despre ele după aceea, nu să ne batem cu pumnul în piept înainte de a le face".
Se poate spune despre Theo că a încercat mai toate ramurile comunicării şi chiar mai mult: de la departamentul de vânzări al Ringier, trecând la departamentul similar ProFM, apoi producător la 13-14 cu Andrei Gheorghe şi PR Manager ProFm, după care a trecut în tabăra advertisingului ca Account Manager la Spotlight şi apoi în aceeaşi poziţie la GMP.
Theo a ales, într-un final, strategia, nu pentru că ar fi ultima de pe o listă de lucruri de bifat, ci pentru că, până la urmă, a fi un bun strateg implică experienţă în lucrul cu oamenii, experienţă de viaţă, dar şi o cunoastere cât mai bună a industriei comunicării. Lucrurile s-au aranjat într-un mod fericit pentru că strategia este ceea ce-şi dorea cu adevărat să facă. Din poziţia de strateg, Theo compilează toate job-urile anterioare la care aduce şi ceva extra: flerul în a citi oamenii.
Theo a înţeles că îi place să fie în mijlocul unui colectiv numeros şi gălăgios, că îi plac diversitatea şi adrenalina, ritmul alert al lucrurilor şi că, fără internet, ar fi complet pierdut. Este mereu în căutare de noutăţi, fie ele campanii publicitare, studii de caz, persoane care au ceva interesant de spus sau cine stie ce ciudatenii mai ascunde internetul. Si din aceste motive, departamentul de strategie al unei agentii de publicitate este alegerea perfecta pentru el.
GMP este una dintre cele mai importante agenţii independente integrate din România. Agenţia are în portofoliu un număr important de clienţi şi branduri printre care se numără Ursus Breweries - Timişoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever. Agenţia a primit recunoaştere naţională şi internaţională la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.