Tetra Pak anunţă astăzi cifra de vânzări pentru anul trecut de 11,16 miliarde de euro net, cu 4,3% mai mult decât în 2011.
Conform unui comunicat de presă, soluţiile de ambalare ale companiei au înregistrat anul trecut o cifră de vânzări de 9,87 miliarde de euro net, cu 4,2 % mai mult (în termeni comparabili) cu 2011, cu o creştere mai mare în Asia de Sud şi Sud-est, America Centrală şi de Sud, America de Nord, Europa de Est şi Asia Centrală.
Vânzările pentru Soluţiile de procesare au atins 1,29 de miliarde de euro, cu 5,2% mai mult decât în 2011 (în termeni comparabili), cu o creştere de două cifre în Europa de Nord, Asia de Sud şi Sud-est, America Centrală şi de Sud şi Africa Subsahariană.
"Situaţia economică este încă una dificilă, cu o creştere mai mică decât înainte de recesiune, mai ales în China sau Brazilia, state cu economii emergente. Astfel, în 2012 a trebuit să luăm decizii dificile pentru a continua să investim în dezvoltarea de noi produse, servicii şi facilităţi care să contribuie la succesul operaţiunilor clienţilor noştri în următorii ani", a declarat Dennis Jönsson, Preşedinte şi CEO Tetra Pak.