The Blue Renaissance, brandul internaţional sub care funcţionează în prezent Dealul cu Afine, anunţă finalizarea unei noi runde de fundraising, informează un comunicat de presă, remis astăzi.
Totalul de 500.000 de euro adunat în ultimele luni provine de la investitori privaţi din mediul internaţional de afaceri şi este destinat atât dezvoltării actualei linii de producţie, cât şi lansării de noi produse. Un prim pas în această direcţie a fost făcut prin introducerea unei noi linii de produse: Game Every Day, un set de 7 băuturi funcţionale, câte una pentru fiecare zi a săptămânii. Compania estimează că până la finalul anului, noile băuturi lansate vor contribui la generarea unui venit total de 400.000 de euro.
Compania românească The Blue Renaissance a finalizat cu succes o nouă rundă de finanţare. Cei 500.000 de euro de la investitori privaţi consolidează eforturile de expansiune ale companiei şi contribuie la creşterea portofoliul de produse. Împreună cu investiţiile private anterioare în valoare de 1 milion de euro, compania îşi continuă astfel strategia de extindere la nivel naţional şi internaţional, cu un portofoliu de produse diversificat şi adaptat nişei în care activează.
The Blue Renaissance se mândreşte cu felul în care reuşeşte să inspire încredere investitorilor, iar realizările noastre până în prezent - în doar patru luni - atestă poziţia noastră puternică pe piaţă. Am dezvoltat noi parteneriate cu retaileri de încredere din România şi suntem implicaţi activ în negocieri cu reţele de retail importante din Europa şi Orientul Mijlociu. Noua noastră linie de produse acoperă o nişă de piaţă, completând oferta existentă şi venind în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Pentru a profita de această oportunitate, vom aloca o parte semnificativă din fonduri pentru automatizarea procesului şi extinderea capacităţii de producţie, deoarece credem în potenţialul acestor băuturi funcţionale. Astfel, investiţiile noastre strategice vor spori eficienţa operaţională şi capacitatea de producţie, explică Ajay Naqvi, co-fondator The Blue Renaissance.
Game Every Day reprezintă o serie de şapte băuturi funcţionale, 100% naturale şi certificate organic, cu formule atent elaborate pentru a îmbunătăţi viaţa zilnică şi a promova sănătatea fizică şi mentală. Sucul de afine 100% natural, fără adaos de apă sau zahăr, este combinat cu ingrediente premium precum matcha, ghimbir, turmeric şi alte extracte botanice, oferind vitamine şi antioxidanţi esenţiali unei funcţionări optime a organismului.
Strategia de distribuţie a The Blue Renaissance pentru acest nou produs cuprinde atât canalele B2C, cât şi B2B. Astfel, băuturile vor fi disponibile atât pe canalul propriu de vânzare, dar în aceşaşi timp strategia vizează atragerea de clienţi din segmentul premium HoReCa, retaileri internaţionali şi magazine specializate care se adresează clienţilor de produse naturale şi organice.
Băuturile funcţionale lansate aduc numeroase beneficii, inclusiv îmbunătăţirea concentrării, performanţei sportive, contribuie la detoxifierea organismului, reducerea inflamaţiilor, întărirea sistemului imunitar şi creşterea nivelului de energie. Feedback-ul extrem de pozitiv primit după lansarea primelor patru produse - sucul de afine şi combinaţiile delicioase cu mure, zmeură şi căpşuni - consolidează încrederea noastră că oferim nu doar produse sănătoase, ci şi delicioase. Această reacţie a consumatorilor alimentează ambiţia noastră de a ne extinde la nivel internaţional, de a ne creşte cota de piaţă, subliniază Ajay Naqvi.
Compania estimează că Game Every Day - disponibil pentru comenzi B2B şi începând cu sfârşitul lunii iulie disponibil şi pentru comenzi directe online pe site-ul The Blue Renaissance - împreună cu toate celelalte amestecuri de fructe, vor genera un venit de 400.000 de euro până la sfârşitul anului. Mai mult, viziunea strategică a companiei vizează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro până la sfârşitul anului 2024.
În cadrul planurilor de extindere la nivel naţional, The Blue Renaissance urmăreşte colaborări cu lanţuri de supermarketuri locale, magazine specializate şi reţele de farmacii, asigurând astfel o accesibilitate largă la produsele sale.