TotalSoft susţine comunitatea partenerilor de business din România prin furnizarea gratuită a chatbot-ului Timea care digitalizează procesele de HR şi oferă angajaţilor un mediu sigur şi eficient atunci când lucrează de la distanţă, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Acest demers vine în contextul pandemic actual în care protejarea sănătăţii şi siguranţei angajaţilor este o prioritate a TotalSoft.
. Mihai Gavan, Charisma HCM Global Sales Director, TotalSoft a spus: "Cu toţii ştim cât de consumatoare de timp pot fi anumite cereri îndreptate către HR. Timea reprezintă o interfaţă prietenoasă, care raspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinţe şi alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale colegilor. Feedback-ul primit de la clienţii care îl folosesc zi de zi este unul pozitiv, aceştia reuşind să automatizeze activităţile repetitive, specialiştii HR putându-se astfel concentra pe activităţi care aduc valoare adăugată".
Chatbotul Timea acoperă 80% dintre procesele desfăşurate în cadrul departamentului de HR, semnând cereri de concediu, cereri medicale sau răspunzând la întrebările cele mai frecvente ale angajaţilor. Timea este conectată la soluţia Charisma HCM care procesează datele a peste 600.000 de angajaţi, aproximativ 12% din totalul forţei de muncă din România, care activează cu preponderenţă în industriile retail, distribuţie, financiar, producţie, servicii, construcţii, agricultură, energie şi medicală.
Adrian Stoian, Head of Human Resources Services Center and Travel din cadrul KMG ROMPETROL Services Center a spus: "În contextul actual în care siguranţa şi sănătatea angajaţilor noştri este o prioritate pentru Grupul KMG International, noua aplicaţie susţine eforturile de a optimiza interacţiunea departamentului de HR cu angajaţii, dar şi de a reduce timpul de rezolvare a cererilor acestora. În plus, angajaţii nu trebuie să se mai deplaseze la sediu pentru fiecare solicitare şi răspunsul e imediat, oferit la orice oră. Implementarea acestei soluţii tehnice este în linie cu direcţia strategică adoptată de Grup încă din 2015 pentru digitalizarea activităţilor şi operaţiunilor sale, care vizează îmbunătăţirea modelului de afaceri şi a funcţiilor de business, a modului de raportare şi de generare de noi venituri şi oportunităţi în toate ariile de activitate".