Furnizorul chinez global de produse şi accesorii de reţea TP-Link s-a clasat pe a doua poziţie (după numărul de porturi) pe segmentul switch-urilor Ethernet vândute în 2016, conform studiului Worldwide Quarterly Ethernet Switch Tracker pentru ultimul trimestru din 2016, realizat de compania de cercetare IDC.
Compania chineză a avut, în 2016, o cotă de piaţă de 11,5% la nivel mondial, respectiv 68 de milioane de porturi. Cota de piaţă a companiei a înregistrat o creştere exponenţială de 472% pe parcursul a şapte ani, din anul 2009, când avea o cotă de numai 2,01% - cu 6,6 milioane de porturi vândute -, până în anul 2016.
Anul trecut, TP-Link a vândut cel mai mare număr de switch-uri fixe-fără management (64,8 milioane de porturi vândute) şi a avut o cotă de piaţă, pe acest segment, de 26,2%.
"Suntem foarte mulţumiţi de creşterea constantă a TP-Link în această industrie", a declarat Andy Chen, director International Business TP-Link.
Compania TP-Link a fost fondată în anul 1996 şi este un furnizor global de produse şi accesorii de reţea, produsele sale fiind distribuite în peste 120 de ţări.