Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT) anunţă prezenţa la târgul de turism "International Mediterranean Tourism Market" (IMTM) de la Tel Aviv, în standul Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), a trei asociaţii de promovare şi dezvoltare a turismului membre: Litoral - Delta Dunării, Gorj şi Oradea şi regiune, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
În premieră, Asociaţia Litoral - Delta Dunării şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Oradea şi regiune "colaborează strâns" pentru a atrage împreună interesul touroperatorului israelian de chartere Meshek Wings. Acesta va trimite spre România 3 chartere pe săptămână către litoral şi un charter pe săptămână către Oradea şi Băile Felix. "Împreună, cele două destinaţii româneşti vor atrage circa 9000 turişti în această vară, iar diferenţa până la 30.000 turişti israelieni vor fi atraşi către Bucureşti şi Sibiu", se arată în comunicat.
Corina Martin, preşedintele FAPT, a declarat: "Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică FAPT are o prezenţă frumoasă în cadrul standului ANT de la Tel Aviv. Litoralul şi Delta Dunării, Gorjul şi Oradea se promovează împreună şi discutăm deja de un proiect clar de sosiri organizate de pe aceasta piaţă pe care ne propunem să o consolidăm pentru a atrage şi mai mulţi turişti israelieni în vacanţă în România. Oradea şi Mamaia beneficiază de bugete din Taxa de Promovare a Turismului şi îşi permit astfel să îşi continue cu succes propriile strategii de dezvoltare şi promovare a destinatiilor lor, pentru a creşte procentul de turişti străini (incoming)".