Trei oferte pentru calea ferată spre Aeroportul Henri Coandă

I.Ghe.
Ziarul BURSA #Companii #Transporturi / 27 martie 2019

Procedura de achiziţie publică privind atribuirea contractului sectorial de proiectare şi execuţie a fazei întâi a proiectului de modernizare a căii ferate Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă se află în plină desfăşurare.

La împlinirea termenului limită de depunere a ofertelor, comisia de licitaţie din cadrul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA a constatat că interesate de achiziţia acestui contract sunt Asocierea româ-no-germană SC Arcada Company SA-SC ISPCF SA - DB Engineering & Consulting Gmbh, societatea autohtonă Porr Construct SRL şi turcii de la Mapa Inşaat ve Ticaret A.Ş..

Arcada Company este o societate de cons-trucţii din Galaţi, care în ultimii zece ani s-a specializat în lucrări de reabilitare construcţii căi ferate şi poduri.

DB Engineering & Consulting Gmbh este o companie din Berlin, Germania, şi activează de peste 50 de ani în construcţia şi reabilitarea căilor ferate, perioadă în care a derulat contracte în peste 100 de ţări de pe mapamond.

SC Porr Copnstruct SRL este o societate din Bucureşti, filială a Poor Group Gmbh din Viena. De-a lungul anilor, societatea de construcţii din Capitală a derulat mai multe contracte de infrastructură, printre care se numără secţiunea de autostradă spre varianta ocolitoare a municipiului Arad, construcţii de drumuri pentru primării, staţii de tratare şi epurare a apelor uzate, reţele de canalizare şi apă, inclusiv proiecte majore de infrastructură pentru căi ferate.

Conform datelor oferite de Bloomberg, turcii de la Mapa Inşaat ve Ticaret AŞ au o experienţă bogată în domeniul construcţiilor de clădiri, centrelor comerciale, resorturilor turistice, instalaţiilor industriale, autostrăzilor, tunelurilor, barajelor şi centralelor hidroelectrice.

Faza I a proiectului se referă la realizarea racordului de cale ferată la Terminalul T1 al Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti. Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), este de 420.113.085 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014 - 2020.

Obiectul contractului are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podeţe, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.

Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb