Trend Furniture, furnizor de soluţii complete de amenajări interioare şi mobilier pentru industria HoReCa, a încheiat anul 2022 cu afaceri de 27 milioane de lei, în creştere cu 145% faţă de anul 2021, înregistrând astfel cel mai bun rezultat din istoria companiei, ca urmare a regândirii strategiei şi modelului de business, dar şi a dezvoltării pe piaţa internaţională, conform unui comunicat remis redacţiei. Pentru 2023, compania estimează consolidarea avansului înregistrat anul trecut şi previzionează o creştere a afacerilor până la 32 de milioane de lei.
"Estimările privind dezvoltarea Trend Furniture se bazează pe abordarea proiectelor prin intermediul unor soluţii şi produse complet noi pe care vrem să le introducem pe piaţa locală, care provin din zona de Sustenability, Green Products, Recycled Materials, Eco Materials, Carbon Footprint Reduction. Ne dorim ca până la finalul anului, să devenim furnizorul din România cu cea mai variată gamă de produse profesionale de mobilare din zona Green Products, Recycled&Sustenability", a declarat Vlad Florea, CEO Trend Furniture.
Potrivit sursei citate, rezultatele obţinute în 2022 sunt consecinţa implementării unor soluţii care au permis atât dezvoltarea producţiei de mobilier custom specializat HoReCa, cât şi a distribuţiei de mobilier profesional HoReCa, realizate de producători externi din Spania, Italia, Germania, Polonia, Turcia, lideri pe pieţele de origine, dar şi la nivel internaţional. Cele două direcţii de business au fost surse principale de creştere pentru companie, în 2022. Producţia de mobilier < < custom > > dedicat spaţiilor HoReCa, de exemplu, a înregistrat un plus de 20% faţă de 2021, în principal ca urmare a creşterii capacităţii de producţie, a accesării unor proiecte complete de amenajare, dar şi prin livrarea de soluţii de InfoDesk, InfoPoint, Kiosk Point of Sales pentru spaţii comune în marile centre comerciale.
"Am reuşit să livrăm mai multe proiecte de amenajări personalizate (custom), mai complexe, într-un timp mai scurt, datorită creşterii eficienţei operaţionale. Am accesat proiecte complete de amenajare, iar această strategie a însemnat introducerea de soluţii şi produse noi în portofoliul Trend Furniture - placare pereţi, soluţii de pardoseală, iluminat ambiental, cu efect în veniturile companiei. De asemenea, soluţii de tip InfoDesk, InfoPoint, Kiosk Point of Sales pentru spaţii comune în marile centre comerciale au fost gândite, desenate, proiectate, produse si montate integral de către Trend Furniture. În realizarea lor s-au folosit materiale şi soluţii inovative, un exemplu potrivit fiind utilizarea Corianului, un material compozit, pentru a cărui prelucrare Trend Furniture este certificat oficial", a explicat Vlad Florea.
Segmentul de clienţi Key Accounts a reprezentat un motor de creştere a cifrei de afaceri prin livrarea celor mai mari proiecte de advertising furniture (mobilier de terasă, soluţii de umbrire şi umbrele personalizate) pentru companii mari, care activează în domenii precum producători de bere, producători şi distribuitori de vin şi băuturi spirtoase sau lanţuri de benzinării.
"Proiectele din zona SPA, care au cunoscut o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani au fost, de asemenea, o direcţie importantă de creştere pentru noi. Am creat şi livrat mobilier profesional de calitate care va susţine exploatarea lor o perioadă îndelungată. În acelaşi timp, proiectele Trend au inclus şi restaurante şi hotelurile cu concept inovativ, axate pe zona de experienţe inedite oferite clienţilor (restaurare de conace, casteluri, restaurante cu concept si design integrat), unde sunt utilizate materiale naturale, de foarte bună calitate sau piese de mobilier create de designeri celebrii şi producători exclusivişti", a adăugat Vlad Florea, CEO-ul companiei.
Pe lângă dezvoltarea zonei de Key Account, compania îşi propune pentru acest an şi o repoziţionare a produselor din portofoliu şi organizarea acestora pe 3 zone de buget care să faciliteze opţiunea clientului final. Cele 3 paliere de buget au fost gândite astfel: Value - cea mai bună valoare în raport cu bugetul disponibil, Professional - (produse profesionale de la producători consacraţi şi Exclusive - produse de design, greu accesibile în piaţa din România, dar disponibile în oferta Trend Furniture.
Compania va acorda o atenţie specială designerilor şi arhitecţilor cărora li se pun la dispoziţie prin platforma Trend Furniture resurse importante pentru a putea să dezvolte proiecte din zona HoReCa, indiferent de complexitatea lor. Practic, prin colaborarea cu Trend Furniture, orice architect/designer va avea un partener puternic, care să îi pună la dispoziţie resurse importante în ceea ce priveşte o gamă de produse profesionale completă, adaptată oricăror cerinţe de budget, termen de implementare, o echipă de proiectare şi producţie specializată şi experimentată în producerea şi implementarea de proiecte personalizate cu materiale şi soluţii diverse, o bibliotecă de resurse şi mostrare, samples, finisaje, materiale din care să poată face facil selecţia soluţiilor dorite, se menţionează în comunicat.