Reţeaua de microbloguri Twitter pregăteşte o versiune profesională cu plată, destinată companiilor, ce va fi lansată până la sfârşitul anului, în încercarea de a obţine venituri suplimentare fără a se concentra pe publicitate, relatează Les Echos.
Biz Stone, co-fondatorul Twitter, a afirmat în urmă cu câteva săptămâni că nu se va concentra pe introducerea de publicitate în cadrul serviciului, însă echipele lucrează pentru elaborarea unor opţiuni cu plată.
Site-ul va avea aceeaşi interfaţă ca şi cea oferită gratuit la nivel mondial, însă va prezenta noi funcţii, ce vor permite o analiză statistică a datelor schimbate în reţeaua socială.
Ca şi serviciul Google Analytics, ce este oferit gratuit, soluţia va permite profesioniştilor să-şi analizeze audienţa, pentru a-şi monitoriza conţinutul şi pentru a-şi adapta mesajele la strategia comercială.
Preţul abonemantelor profesionale nu a fost încă stabilit, însă noua versiune este un mijloc de a stabili un model econonomic viabil.