Lumea este într-o continuă schimbare şi la fel se întâmplă şi cu lumea puţin mai mică a companiilor care se ocupă cu producerea autovehiculelor şi a motocicletelor. Curentul ecologist a influenţat puternic piaţa, iar companiile au fost forţate să răspundă cererii actuale. Producătorul american al legendarei motociclete Harley-Davidson a anunţat că va lansa un brand electric. Brandul exclusiv electric LiveWire marchează trecerea la "conducerea şi definirea pieţei vehiculelor electrice", a afirmat directorul general al Harley-Davidson, Jochen Zeitz. Designul LiveWire vine de la prima motocicletă electrică a Harley-Davidson, realizată în parteneriat cu Panasonic şi lansată în 2019 la Salonul tehnologic de la Las Vegas, Consumer Electronics Show (CES). Acum Harley-Davidson va prezenta în premieră brandul LiveWire în 8 iulie şi va lansa prima motocicletă din acest brand în 9 iulie, la Salonul internaţional al vehiculelor motorizate cu două roţi. În ultimii ani, Harley-Davidson a încercat să-şi depăşească imaginea demodată şi să atragă o clientelă mai tânără, investind în modele electrice şi produse moderne. Eforturile au dat rezultate şi rezultatele financiare s-au îmbunătăţit. În primul trimestru din 2021, profitul anual a urcat cu peste 270%, la 259 de milioane de dolari, iar vânzările au crescut cu 10%, la 1,40 miliarde de dolari. Astfel de mişcări pot face diferenţa dintre faliment şi dezvoltare.
Un brand celebru se "împrieteneşte" cu mediul
O.D.
Ziarul BURSA #Companii #Mediu / 12 mai 2021