Un drum forestier în zona Azuga, alternativă la aglomeraţia de pe Valea Prahovei

Ziarul BURSA #Companii #Construcţii / 22 ianuarie 2020

Lucian Bode

Lucian Bode

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a propus marţi mai multe soluţii temporare de reducere a blocajelor rutiere de pe DN1 din Valea Prahovei până la finalizarea autostrăzii Comarnic Braşov, printre care şi folosirea unui drum forestier în zona Azuga.

Domnia sa a declarat, potrivit Agerpres: "În paralel (cu debutul construcţiei sectorului de autostradă Comarnic-Braşov, n.r.), rezolvăm pe termen scurt, până când se construieşte autostrada, drumurile pentru micul trafic, pentru a decongestiona acest sector. Am stat şi eu 7 ore în trafic de la Bucureşti la Braşov, pe 30 decembrie, ştiu ce sentimente trăiesc românii care circulă pe acest tronson şi stau 7-8 ore, de aceea cred că drumul judeţean Câmpina-Valea Doftanei limită cu Braşov-Săcele - 61 de kilometri de drum judeţean, poate fi reabilitat printr-o intervenţie a statului cu finanţare de la Ministerul Dezvoltării, şi astfel avem o variantă alternativă. De asemenea, la Sinaia avem un drum paralel cu drumul naţional identificat de autorităţile locale şi acolo putem să îl reabilităm şi salvăm câţiva kilometri, în zona Azuga am identificat un drum forestier care poate fi folosit ca şi rută alternativă, iar cele două variante ocolitoare, Comarnic şi Buşteni, ele sunt deja prinse în master-plan pe fonduri europene şi ele pot fi realizate înaintea autostrăzii. (...) Acolo se blochea­ză traficul, trebuie să recunoaştem acest lucru, iar construirea celor două variante ocolitoare, Comarnic şi Buşteni, în regim de autostradă, ar rezolva problema aglomeraţiei şi a gâtuirii traficului în zona respectivă".

Totodată, Lucian Bode a precizat că una din soluţiile luate în calcul de Guvern pentru realizarea autostrăzii Comarnic-Braşov este finanţarea de la buget, deoarece România îşi permite să investească trei sute şi ceva de milioane de euro anual pentru acest proiect.

"Pe Comarnic-Braşov, din punctul meu de vedere, soluţia Parteneriatului Public-Privat nu este una corectă, primul-ministru va anunţa în perioada următoare soluţia. Una din soluţiile pe care noi le luăm în calcul şi primul ministru a înaintat-o public este aceea a asumării pe buget, pe un buget multianual, a acestui obiectiv, vorbim de aproximativ 1 miliard de euro, România îşi permite să investească 200-300 de milioane de euro, trei sute şi ceva de milioane de euro în fiecare an în acest obiectiv", a completat ministrul Transporturilor.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Traseul ; Azuga – Valea Azugii – Pasul Azuga – Valea Gârcinului – Sacele - Braşov, aproximativ 48 de kilometri, 13 de asfalt şi 35 de forestier , este mai usor decat Comarnic-Valea Doftanei.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb