Noile "Ispite cu fructe" lansate de Milli la sfârşitul lunii iunie sunt promovate printr-un nou spot TV.
Spotul comunică inovaţia produsului Super Cremos Duo - atât în ceea ce priveşte ambalajul, compartimente DUO, cât şi compoziţia produsului, o combinaţie interesantă de fructe şi iaurt cremos. Execuţia TV valorifică avantajul acestui iaurt, faptul că fructele şi iaurtul cremos se află în două compartimente separate, oferind consumatorului libertatea de a găsi singur combinaţia prin plierea compartimentului de fructe peste iaurt.
Spotul se adresează în special targetului Milli - femei active între 25-35 de ani, care au grijă să cumpere pentru familia lor produse bune şi naturale.
Milli este un produs Fries-land Foods România, cel mai mare producător de pe piaţa laptelui proaspăt din ţara noastră. Compania a intrat pe piaţa românească la începutul anului 2002, prin achiziţionarea companiei olandeze Nutricia Dairy & Drinks, companie ce deţinea în acel moment în ţara noastră societăţile Someşana din Satu-Mare, Belcar din Ti-mi-şoara şi pachetul majoritar la SCIL, Tîrgu-Mureş. De asemenea, din 2004, Friesland Foods Romania este acţionar majoritar la Napolact, Cluj-Napoca.
Friesland Foods comercializează în ţara noastră mărcile Milli, Oke, Dots şi Completa. Pe lângă brandurile internaţionale deţinute de grup, filiala din România deţine şi brandurile Napolact şi Napoca.
Friesland Foods, una din primele 10 companii de produse lactate din lume, este o companie olandeză cu o istorie de peste 125 de ani. Fries-land are filiale în Europa, Asia, Africa şi America de Sud, produsele sale fiind prezente în peste 100 de ţări. Compania are 16.400 de angajaţi şi în anul 2005 a avut o cifră de afaceri de 4,4 miliarde euro.