Atunci când îţi vezi echipa favorită înscriind un gol, în timp ce savurezi o Coca-Cola, vrei să îmbrăţişezi pe oricine, indiferent că este un fan rock, un luptător în noroi sau un om acoperit de albine. Acesta este conceptul din spatele noii campanii TV Coca-Cola ce va rula în timpul UEFA Euro 2008: fotbalul vizionat alături de o Coca-cola dărâmă orice bariere.
‚Unhuggables" constă într-o serie de 12 spoturi a câte 10 secunde fiecare, dedicate Euro 2008. Personajele nedorite, îmbrăţişate totuşi de către fanii fotbalului atunci când este înscris un gol sunt: omul spa, starul rock, zombi, luptătorul în noroi, fachirul, omul albină, omul drujbă, omul înalt, jucăria maimuţă, ariciul, caracatiţa şi statuia.
Adaptarea românească, realizată de către McCann Creative Services, foloseşte toate cele 12 execuţii, echipa de strategie a McCann considerând esenţial ca toate personajele să apară în campanie, forţa ideii creative fiind legată direct de execuţii şi de varietatea lor.
O altă surpriză a versiunii româneşti a spotului TV este chiar vocea binecunoscutului comentator sportiv Emil Grădinescu, uşor de recunoscut, cu un impact major în rândul suporterilor. Pe parcursul UEFA Euro 2008, Emil Gradinescu comentează o mare parte a meciurilor transmise de TVR1.
Spoturile TV vor fi difuzate între 6-26 iunie pe următoarele canale TV: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Acasa, Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, Telesport, Prima TV, MTV, Kiss TV, UTV, AXN, Realitatea TV, Romantica, Kanal D, TVR 1, TVR 2, TV Neptun.
Coca-Cola este sponsorul oficial al UEFA Euro 2008.