Cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate, Up România a oferit propriilor angajaţi NFT-uri, cu scopul de a le mulţumi că fac parte din echipa Up şi pentru a dezvolta în rândul acestora o înţelegere cuprinzătoare a potenţialului pe care îl are tehnologia blockchain, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Conform sursei citate, NFT-urile oferite cadou, care sunt o formă de artă digitală, au fost create prin folosirea inteligenţei artificiale. Declaraţia de poziţionare a companiei a fost introdusă de un artist, alături de elementele din identitatea vizuală ale brandului, iar AI-ul a generat trei variante de design.
Deşi NFT-urile (non-fungible token) există din 2014, popularitatea lor a crescut vertiginos în timpul pandemiei. Companiile pot introduce NFT-urile în pachetele de beneficii extra-salariale pentru a creşte implicarea şi loialitatea angajaţilor. Deşi reprezentanţii generaţiei Z sunt cel mai atraşi de activele digitale şi tehnologiile noi, există un real interes şi în rândul generaţiilor anterioare.
Pornind de la această realitate, punerea la dispoziţie a NFT-urilor ca beneficii extrasalariale contribuie la atragerea talentelor, care cunosc foarte bine avantajele acestei tehnologii. În timp, acestea pot contribui la îmbunătăţirea strategiilor de recrutare, retenţie şi fidelizare a angajaţilor, se mai arată în comunicat.
"Ne-am dorit să marcăm împlinirea a 20 de ani de activitate într-un mod unic şi să ne ancorăm în realitatea tehnologică de tip blockchain. Ne uităm la următorii 20 de ani şi ştim că beneficiile extrasalariale vor fi altfel, la fel ca angajaţii, care sunt unici. Ei vor să facă parte dintr-o echipă cu valori comune, care le oferă experienţe. Ne orientăm cu toţii spre a înţelege noile tehnologii şi a le include în ADN-ul nostru", a declarat Elena Pap, director general Up România.