UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, anunţă lansarea Active Play TV, un serviciu care permite difuzarea de conţinut cu ajutorul unei platforme ĩn Cloud, pe baza unui mediabox conectat la un display, informează un comunicat de presă.
Noul serviciu se adresează ĩn principal clienţilor companii cu afaceri ĩn industria hotelieră, de sănătate şi wellness, universităţi şi instituţii de administraţie publică. Acest nou serviciu completează portofoliul UPC Business, care deja include şi soluţia Cloud TV dedicată companiilor din domeniul ospitalităţii, ce oferă conţinut TV pe platformă internet (TV over IP) prin integrarea serviciilor de voce, video şi date.
Serviciul Active Play TV de la UPC Business oferă companiilor din domeniul ospitalităţii (hoteluri, restaurante, cafenele) şi cel al serviciilor de sănătate şi educaţie, posibilitatea de a pune la dispoziţia clienţilor lor conţinut TV. Mediabox-ul prin intermediul caruia este oferit acest serviciu permite managementul de conţinut la distanţă, controlul meniului televizorului, precum şi difuzarea de materiale publicitare, precizează sursa citată.
Tiberius Popa, Director UPC Business declară: "Lansarea UPC Active Play TV face parte din strategia noastră de a oferi în permanenţă clienţilor companii soluţii integrate de comunicaţii pentru afacerile lor. După ce, la ĩnceputul acestui an am lansat Cloud TV pentru industria hotelieră, şi această nouă soluţie a UPC Business oferă flexibilitate şi poate fi personalizată ĩn funcţie de cerinţele specifice ale fiecărei afaceri. Lansarea noului serviciu susţine preocuparea noastră continuă pentru inovaţie şi ne apropie de obiectivul de a deveni un partener pe care clienţii pot conta oricând se gândesc la comunicaţii".
Clienţii UPC Business care aleg acest serviciu vor pune la dispoziţia UPC materiale video, audio, prezentări, streaming-uri live, etc, pentru a fi ĩmpachetate şi transmise către locaţiile specificate, sub forma unui conţinut TV ĩntr-un format preagreat. Ĩn completarea conţinutului clientului, UPC şi partenerii săi oferă un conţinut suplimentar, disponibil pe o platformă dedicată, prin reţeaua IP a UPC România.
Clienţii care vor opta pentru noul serviciu vor beneficia de o soluţie dedicată şi inovativă - ĩn Cloud - şi vor avea acces la conţinut TV pe baza unui abonament lunar. Ei vor putea alege varianta de abonament ce permite şi difuzarea de materiale publicitare ale altor companii sau varianta care difuzează conţinut exclusiv, se mai arată în comunicatul UPC.
Printre funcţionalităţile suplimentare oferite de soluţia UPC Active Play se numără serviciile de cablare structurată - un sistem profesional de cablare voce-date, ce oferă o mai bună conectivitate, flexibilitate şi fiabilitate. Sistemele de cablare structurată furnizează o platformă universală pe care se poate dezvolta ulterior orice sistem informatic.