• Compania îşi propune, prin noile oferte, să îşi dubleze până la sfârşitul anului numărul abonaţilor de telefonie fixă
"UPC" România intră într-o nouă etapă de existenţă, marcată printr-un amplu proces de rebranding intern şi extern, lansare de noi produse şi servicii şi modernizarea serviciului de relaţii cu clienţii. Totodată, compania îşi va reorganiza procesul de distribuţie a facturilor, apelând la serviciile "Poştei Române". "UPC" doreşte să pună la punct metode alternative de plată, iar în acest sens compania a iniţiat o colaborare cu "Banca Transilvania", iar în viitor va fi promovată şi plata on-line.
Richard Anderson, preşedintele "UPC" România, a declarat că firma pe care o conduce a încheiat cu brio absorbţia "Astral", iar campania de rebranding este punctul care marchează finalul acestei etape. "UPC şi-a propus să investească 40 de milioane de euro anul acesta atât pentru modernizarea şi dezvoltarea reţelelor, infrastructurii şi a sistemului de facturare, dar şi pentru investiţii în angajaţi", a declarat domnul Anderson. Domnia sa a precizat că "UPC" va deschide două call-center-uri în ţară pentru a gestiona mai bine apelurile primite de la clienţi, şi va stabili un număr unic de apel. Dacă în urmă cu un an compania răspundea la doar 50% din apelurile primite de la clienţi, acest procent a ajuns acum la 80%.
Raluca Milin, director de marketing şi vânzări în cadrul "UPC" România, a declarat că rebrandingul are ca scop crearea unei identităţi noi, mai simple, şi în acest scop vor fi investiţi numai în ţara noastră peste două milioane euro. Rebrandingul "UPC" are loc în toate ţările în care compania este prezentă, iar în ţara noastră acest proces va dura cel puţin până la sfârşitul anului 2008.
1,5 milioane de clienţi "UPC" vor beneficia de servicii triple-play
Modernizarea "UPC" va include şi dezvoltarea reţelelor, prin care compania va oferi servicii de telefonie fixă la 80% din abonaţii la cablul de televiziune. Astfel, "UPC" intenţionează să-şi dubleze până la sfârşitul anului numărul de abonaţi la telefonia fixă, de la 65.000 de clienţi în acest moment. Compania va putea oferi servicii triple-play, de telefonie fixă, televiziune şi date, la 1,5 milioane de locuinţe. În ceea ce priveşte serviciile quadra-play, care includ şi telefonia mobilă, preşedintele "UPC" declară că în acest moment la nivelul companiei există discuţii în acest sens.