UPC România a înregistrat venituri de 115 milioane de lei în trimestrul acestui an, ceea ce reprezintă o creştere de 3,7% faţă de 111 milioane de lei, cât a înregistrat în trimestrul I al anului trecut, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
În trimestrul I 2013, UPC România a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activează - televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă.
UPC România a înregistrat şi în trimestrul I 2012 o creştere a bazei de abonaţi (RGU). Faţă de trimestrul anterior, compania are 16.300 noi abonamente, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la 31 martie 2013, de 1.750.200 abonamente. Creşterea anuală a numărului de RGU este de aproape 7%: UPC a adăugat 112.800 abonamente comparativ cu trimestrul I al anului trecut.
La 31 martie 2013, UPC România are un număr total de 1.169.600 clienţi. Astfel, baza de clienţi a companiei a crescut în ultimul an, compania câştigând 23.500 noi clienţi.
Severina Pascu, CEO UPC România, a declarat: "Am început anul 2013 cu rezultate bune şi recent am lansat o nouă ofertă de servicii digitale, în cadrul campaniei Descoperă ceva extraordinar în fiecare zi. Vom continua şi în 2013 să ne concentrăm pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150Mbps şi vom adăuga în portofoliu noi aplicaţii interactive",
Ĩn T1 2013, segmentul de televiziune digitală a contribuit cu 11.500 noi abonamente, o creştere cu 2,7% faţă de trimestrul anterior. Numărul total de clienţi de televiziune digitală ajunge astfel la 435.100,ceea ce depăşeşte numărul de abonaţi la serviciul analogic. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu 16% a numărului de clienţi de televiziune digitală. UPC este, în continuare, lider pe segmentul de televiziune, oferind cea mai extinsă grilă digitală prin cablu, cele mai multe canale HD prin cablu (21, prin recentele lansări ale Travel Channel HD şi Viasat Nature / History), cea mai extinsă grilă de canale documentare (22) şi singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D. Numărul de abonaţi HD ai UPC România este de apoximativ 50.000 la sfârşitul lunii martie 2013.