Compania de curierat intern Urgent Cargus anunţă o creştere cu 21% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2015, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014.
Evoluţia pozitivă a rezultatelor companiei urmează procesului accelerat de consolidare şi integrare a operaţiunilor cât şi a investiţiilor realizate în această perioadă. Volumele transportate au continuat să crească pe ambele segmente de clienţi, B2B şi B2C, susţinute de expansiunea ponderii comerţului online, acesta ajungând să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei. Pe acest segment, compania a înregistrat o creştere cu 80% a volumelor transportate, faţă de prima jumătate a lui 2014, extinzându-şi portofoliul de clienţi prin atragerea unor companii importante, active în acest domeniu.
"Odată cu fuziunea de anul trecut, ne aflăm într-o nouă postură pe piaţa de curierat, aceea a unui jucător cu o poziţie bine consolidată. Acordăm o atenţie specială comerţului online, care a ajuns să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei şi unde am reuşit să atragem jucători cheie din acest segment, precum eMAG, Avon, Oriflame, H&M sau Depanero", spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
În condiţiile creşterii volumelor transportate şi procesate, compania a planificat investiţii de 2,5 milioane euro, pentru extinderea şi îmbunătăţirea capacităţilor logistice. Astfel, suprafaţa destinată depozitării şi sortării expedierilor va fi extinsă cu 50% în 15 oraşe mari din România până la finalul lunii octombrie; vor fi achiziţionate noi echipamente de procesare a coletelor, împreună cu soluţii de IT şi securitate, iar flota de vehicule va fi mărită. Extinderea logistică este susţinută deja şi de creşterea medie a numărului de angajaţi şi colaboratori cu 20% în prima jumătate a acestui an.
"În a doua jumătate a lui 2015 ne dorim să avem o creştere a cifrei de afaceri cu 20% şi ne pregătim pentru un an 2016 plin de provocări. Urmărim cu atenţie dinamica pieţei de comerţ online, estimată pentru 2015 la o valoare totală de 1,3 miliarde euro, precum şi întărirea poziţiei pe care o deţinem în zona de clienţi B2B. Estimăm că piaţa de curierat intern va continua să aibă o evoluţie ascendentă, odată cu consolidarea poziţiilor deţinute de principalii jucători" a explicat Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.
Urgent Cargus este una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de curierat intern din România. Realizată în 2014 prin fuziunea a două dintre cele mai importante companii de curierat din România, Urgent Cargus deţine şi utilizează singura reţea naţională de 140 centre şi depozite şi o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. Urgent Cargus are peste 2.900 de angajaţi şi a avut vânzări cumulate de peste 68 milioane de euro în 2014.