Urgent Cargus anunţă o nouă identitate vizuală şi schimbarea numelui din Urgent Cargus în Cargus. Procesul de rebranding este văzut ca un element important al strategiei internaţionale de expansiune şi dezvoltare a companiei, care, pe lângă noul nume, are şi noi atribute care îi vor ghida activitatea, potrivit comunicat de presă.
Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus a spus:"Cargus este brandul care întăreşte noua direcţie strategică a companiei şi prin care dorim să ne comunicăm obiectivele cât mai eficient posibil: să fim alături de partenerii noştri pas cu pas şi să le oferim soluţii care să răspundă nevoilor lor rapid şi în siguranţă. Continuăm să îmbunătăţim calitatea serviciilor prin integrarea de noi produse şi dorim ca noua poziţionare să se alinieze la misiunea şi valorile pe care le promovăm. De asemenea, rebrandingul este menit să consolideze încrederea clienţilor noştri, siguranţa că beneficiază de servicii de înaltă calitate, dezvoltate de un jucător important pe piaţa de curierat din România.".
Cargus a anunţat, de asemenea, planurile de adaptare la nevoile actuale ale pieţei şi de îmbunătăţire a serviciilor sale în următorii ani. Compania a investit peste 10.000.000 EURO în 2020 doar în infrastructură şi tehnologie de curierat. Cea mai mare parte a investiţiilor s-a concentrat pe eficientizarea proceselor operaţionale, deschiderea unui nou centru de sortare în Timişoara, un proiect de extindere a capacităţilor în Bucureşti şi investiţii în tehnologie.
CEO-UL a mai spus:"Dezvoltarea continuă a sectorului de comerţ electronic din România şi a comportamentului consumatorilor faţă de cumpărături au generat noi standarde şi fluxuri comerciale şi credem că şi companiile de curierat trebuie să investească constant pentru a se alinia acestor cerinţe. Ca unul dintre liderii companiilor de curierat, Cargus face investiţii semnificative în capacitatea sa de sortare şi livrare pentru a asigura cel mai bun serviciu posibil clienţilor noştri ".
O zonă strategică de investiţii pentru Cargus în acest an a fost centrul de sortare din Timişoara, care funcţionează ca un punct de acces pentru coletele internaţionale în reţeaua companiei iar ca reacţie la noile realităţi setate de piaţă, Cargus a anunţat în octombrie 1.000 de locuri noi de muncă, dorindu-şi extinderea semnificativă a echipei sale de 5.000 de angajaţi şi parteneri.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 11.11.2020, 17:38)
draga Jaroslaw
pe de o parte vechea echipa a fost pas cu pas inlaturata pt ca probabil anticipai ca nu va rezista socului de rebranduire, nu?
pe de alta parte reoraginzarea este in mod evident insotita si de o rebranduire a curierilor care si vestimaentar arata jalnic
in fine marea realizare cu Timisoara este interesanta , nu stiu daca numai pentru coletele import
in fine grija fata de angajati, incluzand si nivelul de salarizare este exceptionala dar lipseste cu desavarsire
oricum apreciez ca nu ai folosit termene de comparatie cu ceilalti jucatori de pe piata, asta cred ca nu din decenta ci pentru cu nu ai cu cine sa te compari!
Nu ?