Vânzările Carrefour în România au crescut în trimestrul al doilea cu 27%, comparativ cu perioada similară din 2006, iar pe plan mondial vânzările grupului au urcat cu 5,9%, până la 22,64 miliarde euro, conform unui raport remis de retailerul francez, citat de NewsIn.
În cea mai importantă piaţă a sa, Franţa, Carrefour a avut vânzări de 10,4 miliarde euro, în creştere cu 0,3% faţă de trimestrul al doilea din 2006. Creşterea din România a fost superioară celor înregistrate în Grecia şi Polonia, unde vânzările companiei au avansat cu 7,9%, respectiv 23,7%.
În America Latină, vânzările au avansat în trimestrul doi cu 32,5%, până la valoarea de 2,32 miliarde euro, în timp ce în Asia au crescut cu 18,5%, până la aproximativ 1,4 miliarde euro. Grupul Carrefour avea pe plan mondial în iunie 1.102 hipermarketuri, 2.458 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" şi alte peste 3.000 de magazine.
Reţeaua Carrefour România include în prezent şapte hipermarketuri, valoarea totală a investiţiilor realizate în România depăşind 220 de milioane de euro. Carrefour a realizat anul trecut vânzări de 608,9 milioane de euro, reprezentând o creştere cu 39% faţă de 2005.
Carrefour are în prezent patru magazine în capitală şi câte unul în Braşov, Ploieşti şi Constanţa.