Vânzările Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% în primele trei luni, faţă de perioada similară a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), în linie cu estimările companiei, a anunţat ieri producătorul de cosmetice.
Directorul general al companiei, Mircea Turdean, a declarat într-un comunicat că Farmec va continua în acest an investiţiile în modernizarea secţiilor de producţie, a laboratoarelor şi în dezvoltarea sistemului propriu de distribuţie, dar şi în cercetare şi inovare la nivelul portofoliului de produse.
"De asemenea, vom investi puternic în creşterea prezenţei noastre la export, cu precădere în ţări din zona Europei Centrale şi de Est", a arătat Turdean. Potrivit unor declaraţii anterioare, citate de Mediafax, planurile Farmec până în 2015 sunt ca 50% din producţie să meargă la export.
În prezent, compania livrează produse cosmetice în 45 de ţări, printre care Ungaria, Polonia, Spania, Italia, Grecia, Ucraina, Japonia, Coreea de Sud, Emiratele Arabe şi Kuweit.
Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 121 de milioane de lei, cu 10% mai mare faţă de 2011, pentru acest an fiind estimată o creştere similară.