Producătorul rus de soluţii de securitate cibernetică Kaspersky Lab a anunţat că a continuat să obţină anul trecut, la nivel global, o creştere stabilă şi şi-a mărit veniturile globale neauditate IFRS la un total de 726 de milioane de dolari, ceea ce reprezintă o creştere anuală a veniturilor cu 4%.
"În decursul unui an cu situaţii fluctuante de piaţă şi cu o continuă presiune geopolitică, compania a reuşit să aibă rezultate bune datorită încrederii clienţilor şi partenerilor în companie şi în soluţiile şi serviciile sale", se arată în comunicat.
Printre domeniile strategice de business care au condus la creşterea companiei în 2018 s-au numărat cel de digital şi segmentul Enterprise. Astfel, firma a înregistrat o creştere a vânzărilor digitale (+4%) şi o creştere semnificativă, de 16%, pe segmentul marilor companii, produsele şi serviciile non-endpoint înregistrând un plus de 55%.
"2018 a fost un an crucial pentru noi. După toate provocările şi acuzaţiile neîntemeiate cu care ne-am confruntat în 2017, ne-am asumat responsabilitatea de a arăta că societatea şi oamenii noştri merită încrederea partenerilor şi a clienţilor şi, de asemenea, de a continua să ne demonstrăm în mod clar leadership-ul. Rezultatele financiare pozitive continue sunt dovada acestui fapt, demonstrând că utilizatorii preferă cele mai bune produse şi servicii de pe piaţă şi sprijină principiul nostru de a proteja împotriva oricăror atacuri cibernetice, indiferent de originea lor", a declarat Eugene Kaspersky, directorul general al Kaspersky Lab.
Pe plan global, la performanţa companiei au contribuit rezultatele solide, în special din zona META (Middle East Turkey Africa: +27%), precum şi în alte regiuni, cum ar fi Rusia, Asia Centrală şi CSI (+6%), APAC (+6%) şi Europa (+6%), în timp ce în America Latină s-a înregistrat o încetinire (-11%) cauzată în principal de devalorizarea monedei în regiune.