Veniturile UPC România au crescut anul trecut la 450 milioane lei, de la 437 milioane lei în 2011, datorită extinderii numărului de clienţi pe serviciile de televiziune digitală şi prin satelit, internet şi telefonie fixă.
În trimestrul al patrulea, veniturile companiei au avansat cu 3,4%, de la 111 milioane lei la 115 milioane lei, potrivit unui comunicat al UPC.
Numărul clienţilor UPC România era de 1,177 milioane la finele anului, cu un avans de 25.300 în ultimul trimestru, în timp ce numărul abonamentelor pentru serviciile companiei a avansat cu 3,5%, la 1,733 milioane.
Pe segmentul de televiziune digitală, compania a înregistrat în 2012 o creştere de 19% a numărului de clienţi, la 423.600, iar televiziunea prin satelit a ajuns la 319.700 clienţi, în urcare cu 7,9% în ultimele trei luni.
Serviciile de televiziune prin cablu analog au înregistrat o scădere a numărului de clienţi, determinată în întregime de migrarea către serviciul digital.
Serviciile de internet au adus o creştere de 5,1% a numărului de abonaţi în ultimul trimestru, la 333.000, cu 75.500 de utilizatori pentru serviciile wireless.
"În anul 2013 continuăm să investim în extinderea acoperirii cu servicii de Internet Fiber Power şi în lansarea de noi aplicaţii interactive de televiziune digitală şi vom completa oferta cu pachete noi de conţinut", a declarat, în comunicat, directorul general al UPC România, Severina Pascu. Pe telefonie fixă, baza de clienţi a UPC a crescut cu 7,9% în ultimul trimestru, la 228.900 abonaţi, în urcare cu 21% faţă de finalul anului anterior.
1. fără titlu
(mesaj trimis de iosif în data de 19.02.2013, 17:19)
6 ore in caserie upc 5 persoane renuta la ups si 1 singura persona se aboneaza upc nu prea vad bine upc toti fug la rds as dori sa fie concurenta nu se pote ungura vrea monopol vedem ce iese