Vinarte îşi propune, pentru 2019, o creştere a afacerilor cu 15%, mizând pe diversificarea portofoliului de produse, în special pe gamele premium şi super premium, precum şi pe modernizarea celor două crame din Oltenia (Bolovanu- Sâmbureşti şi Stârmina - Mehedinţi) şi pe înscrierea lor în circuitul turistic.
O provocare pentru 2019 este şi adresarea către publicul novice în materie de vinuri, în special promovarea produselor în rândul tinerilor. "Publicul tânăr doreşte un vin easy to drink, uşor de consumat iar provocarea pentru noi este de a realiza acest lucru fără a omite elementele de calitate", afirmă oenologul Iustin Urucu, a cărui carieră se confundă cu istoria Vinarte.
Vinarte se va concentra într-o mare parte pe piaţa românească, însă vor distribui vinuri româneşti în Canada, Belgia, Luxembourg, Polonia, China şi Japonia, şi chiar în Italia şi Franţa, unde Directorul Rodica Căpăţînă afirmă că vinul românesc este văzut drept un adevărat "exotism".
Istoria Vinarte începea în anul 1998, când un grup de investitori români şi străini şi-au pus în aplicare visul de a demonstra că în România se pot produce vinuri care să rivalizeze cu marile vinuri din Franţa şi Italia.
Domain Vinarte, înfiinţată în anul 2016, prin preluarea patrimoniului Vinarte SA de către patronul german, Tim Brockman, raportează o cifră de afaceri de 10,5 milioane de lei în 2018, reprezentând o creştere de 10% faţă de cifra înregistrată în 2017. Acest lucru se datorează noii echipe de management care a elaborat noi strategii de poziţionare a produselor pe piaţă, s-a ocupat de rebranding, a realizat o nouă politică de preţuri şi a extins distribuţia produselor pe piaţa externă.