White Image primeşte certificare în email deliverability (Deliverability Fundamentals Certificate) din partea emailExpert.com, o asociaţie internaţională independentă din domeniul e-mail marketing-ului, se arată într-un comunicat de presă al companiei, remis redacţiei. Această certificare reprezintă o recunoaştere a angajamentului şi expertizei White Image în gestionarea campaniilor de email marketing, asigurând rata optimă de livrare în inbox şi înţelegerea tuturor implicaţiilor tehnologice din procesul de trimitere a emailurilor.
White Image are în 2024 o rată medie de livrare a emailurilor în inbox de aproximativ 99.5% şi aproximativ 30% rata de deschidere a acestora,m conform sursei.
La White Image consultanţa de email deliverability este parte standard integrată în serviciile oferite, ţinând cont că aceasta gestionează propria infrastructură de trimitere a emailurilor şi aplică încă de la început toate măsurile necesare pentru a se asigura că emailurile ajung în proporţie covârşitoare în inbox.
PPotrivit comunicatului, "Certificarea în email deliverability vine să consolideze poziţia White Image ca partener strategic pentru companiile care doresc să-şi optimizeze şi automatizeze procesele de afaceri şi să se bucure de rezultate concrete prin campanii de email marketing. Într-un context în care email deliverability devine o activitate separată tot mai solicitată, această certificare demonstrează capacitatea noastră de a livra soluţii complete şi de înaltă calitate pentru clienţii noştri, şi optimizate ca şi cost", a declarat Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
Pentru obţinerea certificării au fost evaluate cunoştinţele echipei White Image în tactici de configurare corectă a infrastructurii de trimitere a emailurilor, în strategii care să permită păstrarea unei bune reputaţii a expeditorilor de campanii în faţa ISP-urilor, în tactici de a minimiza riscul de apariţie în listele de adrese de email tip spam trap şi de păstrare a integrităţii listelor de adrese de email în conformitate cu cele mai noi standard şi practici în domeniu, transmite compania.
Email deliverability se referă la capacitatea companiei de a se asigura că email-urile ajung în inbox-ul destinatarilor în mod fiabil şi consistent. Este un proces complex, care implică o serie de factori tehnici şi de reputaţie, de la configurarea corectă a domeniilor de email, a IP-urilor, până la monitorizarea listelor de destinatari şi a ratelor de deschidere. Succesul unei strategii bune de email deliverability influenţează direct ratele de conversie, conform sursei.
Potrivit companiei, "Email deliverability este o activitate din ce în ce mai specializată, care necesită o expertiză aprofundată şi un set de instrumente şi procese bine definite. Pe măsură ce email marketing-ul devine un canal critic pentru companii, livrabilitatea mesajelor a devenit o preocupare majoră pentru specialiştii în marketing digital. Vedem că apar la nivel european şi în SUA tot mai multe companii specializate doar pe zona de email deliverability, o tendinţă care ne indică importanţa acestui serviciu. Ne bucurăm că noi la White Image putem oferi servicii integrate şi dispunem de instrumente care ne permit să asigurăm rezultate optime pentru toţi partenerii noştri. Suntem aici să-i ajutăm să atingă randamente mai bune din investiţiile în comunicarea prin email", a adăugat Andrei Georgescu, co-fondator White Image.
Obţinerea acestei certificări de către White Image demonstrează angajamentul agenţiei de a oferi rezultate excepţionale în gestionarea campaniilor de email marketing ale clienţilor. Totodată, compania este încrezătoare că tot mai multe companii vor avea şi mai mare încredere în puterea campaniilor de email marketing, se mai arată în comunicat.