XTB, o companie fintech globală care oferă o platformă de investiţii online şi o aplicaţie mobilă, anunţă că Zlatan Ibrahimović, un simbol în lumea fotbalului, este noul ambasador de brand. Legendarul jucător va fi protagonistul celei mai mari campanii campanie de marketing a XTB de până acum, promovând o gamă largă de soluţii de investiţii pe 14 pieţe din întreaga lume, conform unui comuniat de presă remis Redacţiei.
Zlatan Ibrahimović este considerat unul dintre cei mai buni atacanţi din lume, cunoscut şi respectat pentru tehnica sa unică şi pentru voleurile sale acrobatice. În spatele personalităţii sale captivante se ascunde unul dintre cei mai mari jucători din toate timpurile - un simbol al fotbalului, care a marcat peste 570 de goluri şi a obţinut 14 titluri de campion în patru ţări. Profilurile sale de social media au, în prezent, peste 120 de milioane de urmăritori din întreaga lume.
"Succesul în sport şi în investiţii depinde de încredere, disciplină şi angajament neclintit, de aceea am decis să fac echipă cu XTB" - a declarat Zlatan Ibrahimović.
Cooperarea cu Zlatan Ibrahimović este o extensie naturală a strategiei de marketing a XTB, care leagă lumea sportivilor profesionişti de domeniul investiţiilor şi finanţelor.
"Carisma, disciplina şi energia lui Zlatan se aliniază perfect cu esenţa XTB, drept urmare, sunt încântat să îl avem alături de XTB, ca noul nostru ambasador global. Zlatan a ajuns să fie unul dintre cei mai buni jucători din lume prin multă muncă şi devotament, şi este o călătorie similară prin care am trecut şi noi în ultimii 20 de ani.
Suntem cu adevărat încântaţi de acest parteneriat şi suntem siguri că ne va ajuta să ducem brandul la următorul nivel" - a declarat Omar Arnaout, CEO al XTB.
Noul ambasador îşi va face debutul în cea mai mare campanie de marketing a companiei, promovând gama largă de produse de investiţii oferite pe platforma online şi aplicaţia mobilă XTB.
Campania introduce o nouă poziţionare sub umbrela sloganului "Unde banii tăi lucrează", menită să diferenţieze oferta XTB de cea a concurenţei. Noua strategie confirmă atenţia sporită a companiei pentru clienţii care caută un spaţiu de încredere, unde să-şi pună banii să muncească eficient - atât activ, cât şi pasiv.
Campania omni-canal cu Zlatan Ibrahimović va fi lansată simultan pe 14 pieţe, cu o prezenţă în video-on-demand/televiziunea digitală, în exterior şi pe canalele de marketing digital, precum şi în televiziunea liniară din Polonia, Republica Cehă, Slovacia, România şi Portugalia.